Avatar billede leiffiel Nybegynder
06. juni 2004 - 19:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skal en harddisk deles i spor ?

Kan det gøre pc´en langsom hvis man ikke laver partionen på
samme størelse som den enkelte skive f.eks 80gb harddisk med
3 skiver skal deles i 26,66gb pr partion.
og hvordan kan jeg se hvor mange skiver der er i harddisken?
Avatar billede riversen Nybegynder
06. juni 2004 - 19:48 #1
nej
du kan vel se en produktbeskrivelse på producentens hjemmeside
Avatar billede peet-49 Novice
06. juni 2004 - 19:50 #2
Maskinen vil ikke køre langsommere med en partition, men en stor disk vil tage længere tid om, at køre chkdsk og defragmentering.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
06. juni 2004 - 20:57 #3
ja, læsehastigheden vil ikke foringes, men måske lidt på skrivesiden, men ikke noget at snakke om.
Så længe du ligge OS 1. skulle der ikke være noget problem.
Avatar billede riversen Nybegynder
07. juni 2004 - 12:58 #4
i produktbeskrivelsen går jeg ud fra, der vil stå hvor mange skiver, der er i harddisken.

Har du fået svar på det ønskede?
Avatar billede leiffiel Nybegynder
10. september 2006 - 08:59 #5
det er iorden
Avatar billede leiffiel Nybegynder
10. september 2006 - 09:01 #6
tak