Avatar billede czigler Nybegynder
06. juni 2004 - 10:11 Der er 2 kommentarer

System administrator søges til video-on-demand projekt

Locomotive søger en kompetent teknisk partner til opbygning og vedligeholdelse af en video streaming platform på vegne af den danske filmbranche. Platformen vil have både en mobil og en webbaseret distribution af biograf og DVD aktuelle trailers og still billeder. Det er utvivlsomt et af de bedste og mest udfordrende sysadmin jobs i Danmark lige nu.

Du vil blive teknisk ansvarlig og blive partner i selskabet. Du vil få det fulde ansvar for i samarbejde med vores udviklingspartner at opbyge og vedligholde en platform som bl.a. kommer til at levere filmindhold til TDC, TV2 og Danmarks Radio. Platformen lanceres i tredje kvartal 2004.

Systemet er baseret på open source platformen Zope og kodet i Python.

Du skal have netværkserfaring og kendskab til Python. Endvidere er det en fordel, men ikke et must, hvis du kender til encoding af videofiler. Du skal kunne lidt af hvert i alle lejre relateret til drift af platform og integration.

Vi søger en moden person som er åben for alternative løsningsmodeller, fleksibel i indsats og mest af alt pro-aktiv og initiativrig. Du tilbydes ejerskab og gives ansvar som forpligter. Der er også behov for at du er hurtig til at lære nye metoder. Endelig skal du være et positivt menneske som fungerer godt socialt. Tonen i Locomotive er uformel og det er meget fint hvis du har noget sort humor. Dog er det ligeså vigtigt at du kan være seriøs når vi besøger kunder eller arbejder med krævende projekter.

Locomotive er en lille projektorienteret virksomhed, som beskæftiger sig med video streaming og udvikling og hosting af digitale løsninger til filmbranchen. Vores kunder gennem tiderne har været Novo Nordisk, Nordisk Film, Orange, TDC, Nokia og mange flere. Læs mere på www.locomotive.dk

Du skal være bosat i Københavnsområdet og være minimum 25 år gammel. Jobbet/partnerskabet søges tiltrådt/indgået snarest.

Er du interesseret bedes du sende et CV til cz@locomotive.dk. Alle henvendelser vil blive besvaret. Har du flere spørgsmål er du også velkommen til at ringe på 26 17 04 45 for mere information.

De bedste hilsner

Chrisitan Zigler
Avatar billede noob2003 Nybegynder
06. juni 2004 - 10:42 #1
Jeres Site er nede :_(
Avatar billede theprofessor Nybegynder
14. juni 2004 - 16:25 #2
hvis det er betalt arbejde, kan vi levere arbejdskraft...ellers prøv sharksforum.dk hvis det er kun lidt penge...her på eksperten få man kun points!

headhunter@dkmail.zzn.com