Avatar billede zen0r Nybegynder
05. juni 2004 - 12:16 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

hva mangler på sitet?

heysa, er så småt igang med et site, men er gået lidt i stå, da jeg ikke ved om sitet er færdigt elr ej, har pt. ingen ideer!

www.dalleboy.1go.dk/projekt/viewGaming.dk.bmp

og JA ved godt det er en .bmp, laver først kodning på når sitet er 100% fin :)

håber i har noen ideer!
Avatar billede thesurfer Nybegynder
05. juni 2004 - 12:36 #1
Ingen forslag, men et godt råd:
Næste gang, lav billedet i enten JPG, GIF, eller PNG.

BMP fylder alt for meget.
Avatar billede stone Forsker
05. juni 2004 - 12:37 #2
ja det kan jo være svært at gi ideer med bare et billede, da vi ikke ved hvad den skal indeholde
Avatar billede zen0r Nybegynder
05. juni 2004 - 12:40 #3
sorry, det er et gaming relateret site (counter-strike, HALO osv.)

ang. bmp så ja ino, men var for doven =) arj, ska nok få det fikset!
Avatar billede zen0r Nybegynder
05. juni 2004 - 12:41 #4
hov. btw ved jeg godt mit banner ik har ret meget med Gaming at gøre (himlen) men sitet hedder VIEWgaming.dk derfor himlen.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
05. juni 2004 - 12:42 #5
Jeg har ingen forslag, så jeg hopper ud af dette spm..
Hvis I har en besked til mig, skriv en henvisning her: http://www.eksperten.dk/spm/501654
Avatar billede stone Forsker
05. juni 2004 - 13:17 #6
det er da forfriskende at de ikke er så dystert som så mange gaming relaterede sites
*ss*
Avatar billede bertelsenbo Nybegynder
09. juni 2004 - 20:23 #7
Du kunne lave en side-menu hvor der plads til:
en newsticker
en afstemning
Plads til links, eller sponsor bannere

Det obligatoriske på siden for et nyhedsgaming-site:
Nyheder
Bruger login (husk buddy mulighed og internt mail-system)
Forum
Links (sponsor mm.)

Det obligatoriske på siden for et klan-site:
Nyheder
Tagwall
Memberlist
Clanwars
Links (sponsor mm.)
Klanens historie
(login for members, med mulighed for at oprette/rette/slette nyheder og slette upassende tags i tagwall´en).

Held og Lykke, eller GL ;)