Avatar billede rossonero Nybegynder
04. juni 2004 - 16:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Upload til ftp server

Jeg er medejer af en side, som har flere såkaldte "skribenter". Vi har kørt en PostNuke løsning, men den har givet efterhånden givet os flere og flere problemer og nu er den stået helt af - så vi vil over på en "almindelig" Html side.

Det eneste der IKKE er smart er omkring upload. Findes der en eller anden form for værktøj (?) sådan man undgår problematikken med at folk skal uploade. Problemet er jo hvis jeg skriver en tekst og uploader den .. og næste skribent har samme fil, men seføli ikke det jeg har skrevet til den .. det gir jo noget rod
Avatar billede strych9 Praktikant
04. juni 2004 - 17:56 #1
I kan bruge en wiki, som nærmest er sådan et CMS som alle kan skrive til. Se et eksempel på en i funktion her: http://wiki.zynot.org/tiki/tiki-view_articles.php
(systemet der hedder tikiwiki)

Ellers kan i jo bruge et egentligt versioning system som feks CVS til change/version management. CVS indeholder, ligesom tiki, en backup af alt hvad der nogensinde er skrevet ind i systemet.
Avatar billede rossonero Nybegynder
05. juni 2004 - 09:41 #2
tak for forslaget

Det er jo også bare et cms system, som postnuke der er bygget på mysql. Alt det der hedder databaser vil vi ikke have noget mere af, da der ofte er de ene eller andre problemer.

Det skal foregå via almindelig html .. dvs. ikke noget php eller lign
Avatar billede rossonero Nybegynder
08. juni 2004 - 14:17 #3
æv