Avatar billede davidfossil Nybegynder
03. juni 2004 - 14:26 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

Gratis WYSIWYG-editor. Så enkel som mulig

X Jeg skal, i forbindelse med et oversætningsprojekt på arbejdet, bruge en freeware visual html editor. En hver abe skal kunne bruge den til at rette tekst i nogle htmlfiler jeg har liggende i forvejen.

Nogle bud?
Avatar billede evilhoppemis Nybegynder
03. juni 2004 - 14:33 #1
http://www.interactivetools.com/products/htmlarea/ vil være mit bud. Den er ikke så advenseret og lige til at finde ud af.
Avatar billede davidfossil Nybegynder
03. juni 2004 - 14:47 #2
Undskyld, jeg var ikke specielt uddybende i min forklaring.
Det jeg har brug for er et program der kan åbne en HTML fil, ændre teksten i den, og evt. lave et bold/italic tag eller to - uden at rode resten af koden alt for meget rundt.
Avatar billede hcma Novice
03. juni 2004 - 15:01 #3
Avatar billede evilhoppemis Nybegynder
03. juni 2004 - 15:40 #4
http://www.tsw.dk det er uden tvivl den bedste jeg har arbejdet med.
Avatar billede evilhoppemis Nybegynder
03. juni 2004 - 15:41 #5
TSW WebCoder det er den jeg snakker om.
Avatar billede evilhoppemis Nybegynder
03. juni 2004 - 15:41 #6
Avatar billede davidfossil Nybegynder
03. juni 2004 - 16:00 #7
WebCoder ser ud til at kunne det jeg skal bruge, men det er jo desværre på dansk.
Nogen bud på et tilsvarende engelsk program? Det behøves ikke være så advanceret som WebCoder...
Avatar billede evilhoppemis Nybegynder
04. juni 2004 - 22:57 #8
hvis det skal være engelsk så kan jeg anbefale dette http://www.download.dk/index.asp?Kat=htmltools&subkat=redigering&prog=3649 har ikke arbejdet med det så længe men kan det meste har jeg hørt..
Avatar billede Kengun Praktikant
04. juni 2004 - 23:11 #9
men det ser ik ud til at det er freeware...
Avatar billede Kengun Praktikant
04. juni 2004 - 23:13 #10
for flere år siden brugte jeg http://www.mvd.com/webexpress/ og jeg sjekket lige og ser at det fremdeles findes :) jeg bruger det ik mere men efter hva jeg kan huske så var det ret godt. men helre ik dette er freeware :(