Avatar billede mhv Praktikant
02. juni 2004 - 15:09 Der er 8 kommentarer

Flash opgave

Jeg skal bruge noget flash til et navn/logo til en netcafe.

Side layout kan ses på www.netcafe-assens.dk navnet kan jeg dog ikke oplyse endnu da vi lige skal have registreret det ved dk-hostmaser først.

Men hører gerne fra dig hvis du kan lave noget kreativt.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. juni 2004 - 15:11 #1
Hvad er det der skal laves? Du kan kontakte mig på nikolajdu3@hotmail.com
Avatar billede mhv Praktikant
02. juni 2004 - 15:18 #2
Ved det ikke helt, det skal være lidt op til ham der får opgaven.

Dog er det i det felt hvor der står netcafe noname........
Logo eller/og navn.......
Gerne med en tilsvarende baggrund måske........
Måske noget bevægelse i baggrunden......
Vis mig nogle eksempler.....
Avatar billede mhv Praktikant
03. juni 2004 - 09:55 #3
Så er der kommet navn på GameGround
Avatar billede zoom Praktikant
03. juni 2004 - 10:24 #4
Hejsa, jeg vil gerne give et bud. Skal det kun være navnet der skal animeres ovenpå baggrunden ? Jeg har også en anden ide til Jer. skriv til : aso@soon.com med nærmere beskrivelse
Avatar billede mhv Praktikant
03. juni 2004 - 11:31 #5
Vil gerne se hvis i har nogle ref......
Avatar billede oersted Novice
03. juni 2004 - 22:26 #6
http://jspr.dk
... du er velkommen til at sende en mail, hvis du vil se nogle andre eksempler
Avatar billede arnums Nybegynder
04. juni 2004 - 12:55 #7
http://www.knoer.dk

Velkommen til at kigge  ;o)
Avatar billede spetsnaz Nybegynder
05. juni 2004 - 19:24 #8
Hej jeg er frisk på at lave dit flash logo til din netcafes hjemmeside. Send en mail til mig på jessie@mail.danbbs.dk og jeg skal give dig nogle bud. Har nogle fede ider, hvor der både indgår flash og 3D grafik.