Avatar billede heinus Nybegynder
02. juni 2004 - 14:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

tilmeld nyhedsmail - design?

Hej folkens

Jeg sidder med en tilmeld nyhedsmail boks på mit website. Den ligner bæ, og jeg har så tegnet en lækker lille sag i ps. Mit problem er nu hvordan jeg får det udseende jeg gerne vil have overført. Jeg har tegnet et tekstfelt samt tilmeld frameld. kan jeg evt. lave et textfelt/form transparent, i et seperat layer over det billede jeg har tegnet, så det ser ud som om man skriver i det, eller hvad er løsningen?

på forhånd tak
Avatar billede bojohansen Nybegynder
02. juni 2004 - 17:03 #1
http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=%22forms+and+css%22

Her kan du hente masser af nyttig info til hvordan du kan bruge CSS til dine form elementer
Avatar billede bojohansen Nybegynder
22. juni 2004 - 23:27 #2
Lukke tid? eller........
Avatar billede heinus Nybegynder
16. september 2004 - 11:11 #3
lukket
Avatar billede bojohansen Nybegynder
17. september 2004 - 23:37 #4
Der er stadigt ikke lukket ;-)