Avatar billede undertaker_skipper Nybegynder
02. juni 2004 - 11:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

HTML Hyperlinks

Jeg har et link, der skal åbne 2 sider. En i _top og en i _bund.
Så når jeg trykker på mit link, vil den lave om på 2 sider.

Hvordan gør jeg det !?
Avatar billede cdc Novice
02. juni 2004 - 11:24 #1
<HTML>
<HEAD>
<TITLE></TITLE>
<script language="JavaScript"><!--
function changeFrames(url1,url2) {
    parent.main.location.href = url1;
    parent.bottom.location.href = url2;
}
//--></script>
</HEAD>
<BODY>

<table width=100% cellspacing="0" cellpadding="0" border="0" bordercolorlight="#000000" bordercolordark="#FFFFFF">
<tr><td>
<p align="left">
<a href="#" onClick="changeFrames('http://www.hillerodgolf.dk','http://www.google.com')">text her</a></p></td><td>

</table>

</BODY>
</HTML>
Avatar billede cdc Novice
02. juni 2004 - 11:25 #2
Avatar billede undertaker_skipper Nybegynder
02. juni 2004 - 11:50 #3
jeg vil godt ha at når jeg trykker på mit link der hedder Forside, en den så åbner (banner_forside.htm) i (hovdet). Og åbner (forside.htm) i (tekst).

Det er sådan set rigtig det du har lavet, men ved bare ikke lige hvordan jeg skal smide det ind på min side !?

----------------------------------------------
<html>

<head>
<meta http-equiv="Content-Language" content="da">
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252">
<title>Ny side 5</title>
<base target="_self">
</head>

<body bgcolor="#737276">

<table border="0" width="100%" id="table1" style="border-collapse: collapse">
    <tr>

        <td align="center"><b><font color="#FFFFFF">Forside</font></b></td>

        <td align="center">&nbsp;</td>

        <td align="center"><b><font color="#FFFFFF">Forestillinger</font></b></td>

        <td align="center">&nbsp;</td>

        <td align="center"><b><font color="#FFFFFF">Kalender</font></b></td>

        <td align="center">&nbsp;</td>

        <td align="center"><b><font color="#FFFFFF">Tegn Abonnement</font></b></td>

        <td align="center">&nbsp;</td>

        <td align="center"><b><font color="#FFFFFF">Kontakt</font></b></td>

    </tr>
</table>

<hr color="#C0C0C0" size="10">
<p>&nbsp;</p>

</body>

</html>
Avatar billede cdc Novice
05. juni 2004 - 10:12 #4
du skal lave din side i frames eller iframes før det duer til noget