Avatar billede tatoojack Nybegynder
01. juni 2004 - 23:59 Der er 7 kommentarer

Kode på cd.

Hej eksperter.

Jeg tænkte på om det var muligt at brænde en cd så man skal bruge et password for at se indholdet på cden?...
Avatar billede simonvalter Praktikant
02. juni 2004 - 00:09 #1
zip/rar indholdet og kom password på.
Avatar billede tatoojack Nybegynder
02. juni 2004 - 00:11 #2
var et godt bud... men det skal bare være så indholdet ikke behøves a sku ned på computeren
Avatar billede simonvalter Praktikant
02. juni 2004 - 00:11 #3
Det er sikkert muligt med et andet program, men klienten der skal skrive passwordet skal også have programmet instaleret, de fleste har rar eller zip så det gør det lidt nemmere.
Avatar billede tatoojack Nybegynder
02. juni 2004 - 00:14 #4
kan man ikke bare brænde programmet med?
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
02. juni 2004 - 00:23 #5
sikkert noget a la dette, bare gratis?

http://download.com.com/3000-2092-10141211.html?tag=lst-0-1
Avatar billede simonvalter Praktikant
02. juni 2004 - 00:23 #6
Jo men er det ikke mere besværligt, man kan jo godt afvikle et program inde fra et arkiv.. det bliver bare pakket ud i tmp.
Jeg kender desværre ingen andre programmer, men det burde være muligt at finde et freeware kryptering eller install program.
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
02. juni 2004 - 02:38 #7
det forekommer mig at jeg har set et brænderprogram der havde muligheden for at beskytte data med password. men jeg ser et problem i at kryptere og brænde samtidig fordi pc jo gerne skal have fred til at brænde
jeg bruger også at zippe og kryptere, og så brænde bagefter