Avatar billede spliffo Nybegynder
31. maj 2004 - 15:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Linke fra iframe til tekstside?

Kan ikke få link fra iframe til at virke så tekst vises i browser. Jeg kan kun se iframe.
HJÆLP.
Avatar billede sl33py Nybegynder
31. maj 2004 - 15:42 #1
<iframe align="center" height="550" marginwidth="10" marginheight="10" width="500"  src="tekstside.htm" scrolling="no">
</iframe>
Er det sådan du mener ? kan du slet ikke se noget i iframen eller?
Avatar billede helle_fred Nybegynder
01. juni 2004 - 14:33 #2
Hvis det du mener er, at din iframe skal indeholde et link, der åbnes i hele vinduet og ikke blot i framen, skal det være noget i stil med:

<a href="etellerandet.htm" target="_top">klik</a>