Avatar billede imgoingtothemoonho Nybegynder
31. maj 2004 - 01:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp mig med min DVD afspiller.

Lige pludselig fra den ene dag til den anden er min Dvd AFSPILLER BEGYNDT AT DRILLE.
problemet er at den hakker lidt i det nåår jeg ser film.
I dag fandt jeg så ud af at når jeg ser tv- avisen på dr.dk så hakker den også lidt i det.
DVS. at det ikke er selve dvd afspilleren eller laser hovedet der er problemet.
Min computer er helt ny (Bærbar), og den lpejer at køre perfekt.

Det virker som om der er et eller andet program i baggrunden der er skyld i det hele. Men hvad kan det være der bruger kræfter når man ser film?

Og hvordan kan det bare ske lige pludseligt?
Avatar billede ahave Nybegynder
31. maj 2004 - 01:21 #1
Prøv at kigge på www.arlet.dk, han har nogle ret gode programmer ril at scanne din computer for uønskede ting. Hvis det virker så giv "arlet" point.(bruger på eksperten.dk) Og det kan sagtens ske "lige pludseligt", man kan få uønsket software ind på computeren ved bare at surfe på nettet. Og hvis man glemmer at opdatere ens operativ system.
Avatar billede imgoingtothemoonho Nybegynder
02. juni 2004 - 23:17 #2
Ok. Tak for hjælpen. Lægger du et svar?
Avatar billede imgoingtothemoonho Nybegynder
06. juni 2004 - 16:08 #3
...