Avatar billede bryanflanigan Nybegynder
30. maj 2004 - 21:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Nokia 6230 og USB

Hejsa!

Jeg har købt mig en Nokia 6230 som jeg er super tilfreds med.

Problemet er bare at jeg ikke kan få mit DKU-2/usb kabel til at virke ordentligt?

Syntes snart jeg har prøvet alt?

- Installeret Service Pack 1
- Omdøbt MMS kort og tændt/slukket tlf.
- Installeret PC Suite 6,1

Den finder tlf. godt nok, tror jeg. Da der er et mobil logo på min proceslinje?

Hvad kan jeg gøre???

Håber nogen kan hjælpe?
Avatar billede bryanflanigan Nybegynder
30. maj 2004 - 22:26 #1
Har fundet ud af det! Skulle bar installere kablet først! Men måske det kan hjælpe nogen andre? :-)
Avatar billede aa_1234 Nybegynder
17. juli 2004 - 18:52 #2
det brudte gerne at virke...
men prøv at instalere programmern til din mobil en GANG TIL og så prøv og se om det ikke virker her er der en side med drivers....OSV til din mobil  http://www.nokia.dk/support/phones/6230/
Avatar billede aa_1234 Nybegynder
17. juli 2004 - 18:53 #3
undskyld kiggede ikke rigtigt så ikke at du haved fundet ud af det SORRY!!!!! sker ikke igen.....