Avatar billede cutehobbes Nybegynder
28. maj 2004 - 08:24 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Automatisk logon i messenger

Når jeg indtaster mit brugernavn og password, sætter jeg flueben i Log mig på automatisk. Men hvergang skal jeg indtaste mine oplysninger, det bliver ikke gemt.

Hvad mangler jeg at gøre? Under Messenger's indstillinger har jeg også sat flueben i Tillad automatisk logon.
Avatar billede asterisk Nybegynder
28. maj 2004 - 08:58 #1
Der er to måder (ja, jeg ved du har prøvet den første, men tjek lige her):

Inde under Indstillinger klik på fanen Generelt.
Sæt markeringen i Tillad automatisk logon, _når du er tilsluttet til Internettet_.

eller:

Klik på fanen Konti, og tilføj asteriskene (indtast din kode ;-)  )i boksen Adgangskode .
Avatar billede cutehobbes Nybegynder
28. maj 2004 - 09:05 #2
Hmm, ja det er jo i Tillad automatisk logon når du er tilsluttet internettet mit flueben er i, og måske er det fordi jeg ikker er helt vågen.. men jeg kan ikke se nogen fane, der hedder Konti c",)
Avatar billede asterisk Nybegynder
28. maj 2004 - 09:26 #3
hvilken version af msn har du?
Hvis den er én fra længe siden, måske var det en god idé at hente en ny?
Avatar billede asterisk Nybegynder
28. maj 2004 - 09:29 #4
Der skulle gerne være følgende faner:
Beskyttelse af personlige oplysninger,
-Generalt
-Konti
-Forbindelse
-Personlig
-Meddelelser
-Telefon.
Og jeg har NÆSTsidste version
;-)
Avatar billede cutehobbes Nybegynder
28. maj 2004 - 10:11 #5
Jeg har seks faneblade:
Personlig
Meddelelser
Telefon
Forbindelse
Generelt
Beskyttelse af personlige oplysninger

Min er vesion 6.2.0133
Avatar billede asterisk Nybegynder
28. maj 2004 - 10:41 #7
Klik på Alle Emner helt nederst på sitet,
Gå ind i Oprette forbindelse (anden link oppefra)
Klik på andet spørgsmål oppefra ("Få vist eller ændre de logonoplysninger...)
Avatar billede cutehobbes Nybegynder
28. maj 2004 - 10:59 #8
Jeg ved da ikke hvad jeg skal ind i den vejledning for, jeg har ikke det faneblad Konti. Jeg kan sagtens huske det faneblad fra andre versioner..
Avatar billede cutehobbes Nybegynder
28. maj 2004 - 11:00 #9
Beklager den snerrende tone *S*
Avatar billede asterisk Nybegynder
28. maj 2004 - 11:20 #10
hmm...så ved jeg ikke...de siger selv at Konti skulle være der...så...
Jeg tænker på om det har noget med deres Passport at gøre...
De siger et sted:
"Hvis du ikke har en Hotmail- eller MSN-e-mail-adresse, skal du tilmelde dig for at få en Microsoft .NET Passport-konto med din nuværende e-mail-adresse eller tilmelde dig for at få en gratis Hotmail-konto."
Måske bruger du msn med en anden e-mail adresse end deres egen?
(Det behøves ikke at være det, men...jeg tænker bare).
Avatar billede asterisk Nybegynder
28. maj 2004 - 11:21 #11
Ellers kan jeg ikke hjælpe mere..
:-(
Avatar billede asterisk Nybegynder
28. maj 2004 - 11:23 #12
Prøv endelig at afinstallere og installere igen...Det burde hjælpe.
Avatar billede cutehobbes Nybegynder
01. juni 2004 - 08:54 #13
Jeg har en hotmail konto... =) - nå, men der går jo heller ikke noget af mig bare fordi jeg skal indtaste oplysningerne hver gang. Tak for hjælpen..
Avatar billede cutehobbes Nybegynder
01. juni 2004 - 08:54 #14
Lukker spørgsmålet - da løsningen ikke er fundet.
Avatar billede torben7913 Juniormester
14. juli 2004 - 18:03 #15
Jeg havde det samme problem - afinstalerede Messenger og downloadede en ny. Det hjalp ikke nok - først da jeg gik ind under Funktioner -indstillinger-generelt og der satte flueben ud for: "Tillad automatisk logon, når jeg har forbindelse til internettet" så hjalp det.