Avatar billede mrbs Nybegynder
27. maj 2004 - 15:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fjern Windows Messenger

Hej!

Når jeg starter OutlookXP op, bliver Microsoft Messenger åbnet sammen med. Det går mig på nerverne, da jeg ikke har nogen intensioner om at bruge det program.
Hvordan undgår jeg at den ligger nede i tray'et. Jeg er i pricippet ligeglad med om det bliver fjernet fuldstendig fra computeren, men jeg vil bare gerne slippe for at Outlook automatisk åbner det, og placerer ikonet i tray'et.

Kan man evt. fravælge det i outlook?

MS
Avatar billede mrbs Nybegynder
27. maj 2004 - 15:05 #1
Jeg har fundet det under instillingerne...
Avatar billede mrbs Nybegynder
27. maj 2004 - 15:06 #2
Instillinger - andet - nederste markør afmarkeres!
Avatar billede knighten Nybegynder
27. maj 2004 - 15:11 #3
Hvis du vil fjerne windows messenger helt så kopier dette til start>>kør..

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Man vær opmærksom på at du ikke kan anvende fjernsupport når windows messenger ikke er på maskinen.
Avatar billede ng_tnt Nybegynder
28. maj 2004 - 10:03 #4
Og husk der er stor forskel på Windows Messenger og MSN Messenger !!!!!