Avatar billede mads375 Juniormester
26. maj 2004 - 18:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bruge en templates i Frontpage

Jeg har downloadèt en skabelon fra www.freelayouts.com. Den vil jeg gerne bruge til min hjemmeside.
Jeg har pakket filen ud som jeg har downloadèt, men hvordan får jeg den ind i Frontpage??, Så jeg kan arbejde med den??..

M.V.H
Mads.

PS. Er der også en der kan tippe mig til hvordan jeg giver point væk herinde, jeg har så mange point ude, men jeg ved ikke hvordan jeg giver dem til dem der nu hjælper mig??...
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
26. maj 2004 - 19:29 #1
Start med at oprette et nyt web (File -> New Web).
Skriv sti og navn på dit nye web i oversigtsvinduet. Ex D:\Dokumenter\My Webs\MinNyeSide og vælg "Empty web".

Så skal du have importeret din skabelon.
File -> Import -> Add file

find din skabelon og peg html filen ud og klik på Open.
og nu skal du have billedfilerne med, så klik på Add folder
Mappen der hører med hedder typisk Images eller lignende.

Klik på ok.
Filerne importeres nu ind i FP

Du skal sikre dig, at din html fil enten hedder default.htm, default.html, index.htm eller index.html - gør den ikke det, højreklik på filen og vælg rename (omdøb).

Og du kan nu gå i krig :)

Mht. lukning af spørgsmål, så er det nødvendigt at en bruger har lagt et svar før du kan lukke en tråd. Er der ingen svar, eller ingen svar du mener er brugbare, kan du selv ligge et svar med begrundelse. Accepter så dit eget svar og sp er lukket.

Har du fået et eller flere svar som du vil give p, klikker du på accepter og vælger hvor mange p de forskellige brugere skal have.
Avatar billede mads375 Juniormester
27. maj 2004 - 18:22 #2
Tak for det Susanne, herligt, det virker..

M.V.H
Mads
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
27. maj 2004 - 21:43 #3
selv tak da - og god fornøjelse ;)