Avatar billede deadmez Nybegynder
26. maj 2004 - 09:41 Der er 1 løsning

En border_background og en body_background

Hej..

Jeg har for nylig investeret i Macromedia DW MX 2004 men er ikke helt fortrolig med programmet endnu...

Jeg vil gerne lave et html dokument med en "to baggrunde" altså... en baggrund der næsten overdækker den anden baggrund jeg har smidt ind i det dokument....

(lyder måske lidt underligt..)

Jeg fik idéen fra et forum der kører php...
www.phpbb.com hvis i kender det...

Jeg ved at man kan lave den slags i PHP... men vil ikke til at starte på det da jeg ikke kender mere til det end at jeg har et phpforum...

Ville blive meget glad hvis der er en eller anden der kender en hvorpå man kan lave ovenstående...

//--MatriX--
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2004 - 09:58 #1
Jeg vil anbefale dig at kigge på w3schools, der står en masse nyttige ting:

http://www.w3schools.com/html/default.asp
for HTML-koder.

Og:
http://www.w3schools.com/css/default.asp
for CSS-koder.

Desuden er www.html.dk også et godt sted at kigge efter div. koder.

Jeg håber at du arbejder i code-view...