Avatar billede imgoingtothemoonho Nybegynder
23. maj 2004 - 17:23 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Min nyr bærbare tænder ikke helt?

Jeg har lige købt en Dell bærbar m510. Og den er da ret god.
Men nu vil den lige pludselig ikke starte helt op. når jeg tænder for den starter den op som normalt, men lige inden den skal til at vise et billede af skrivebordet (den bliver jo sort i meget kort tid normalt inden den skifter over til at skrivebordet, og spiller den forfærdelige intro lyd) så forbliver skærmen bare sort.

Hvad kan det skyldes?
Og er det noget jeg selv kan lave?

Kan det være fordi jeg har haft den tændt næsten døgnet rundt siden jeg fik den, bortset fra 6 timer i døgnet?????
kan en bærbar ikke tåle det?

Eller er det en "sikring" der er gået?

HElp....................................
Avatar billede tgjensen Nybegynder
23. maj 2004 - 17:28 #1
hvor mange døgn er det vi snakker om du har haft den tændt? har du ringet til dells support?
Avatar billede imgoingtothemoonho Nybegynder
23. maj 2004 - 17:35 #2
Nej ikke endnu. Jeg har haft den i ca. 2½ måned, og den er tændt (online på dating.dk:-)) fra jeg vågner og tager på arbejde, og til jeg går i seng ved 12 tiden.
Avatar billede dmcn Praktikant
23. maj 2004 - 17:40 #3
Eftersom du stadig har garanti, bør du ikke begynde at rode med problemet selv (hvis du har udelukket at det er et software-problem), men i stedet kontakte Dells support. De sidder der af samme grund, og de er ganske kompetente.
Avatar billede tgjensen Nybegynder
23. maj 2004 - 17:43 #4
dells support er 70230183 også skal du bruge dit service tag som står i bunden af din pc. ring til dem der vil gerne hjælpe
Avatar billede dmcn Praktikant
23. maj 2004 - 17:50 #5
Jeg ville nok vælge nummeret 70230182 i stedet. ;)
Avatar billede tgjensen Nybegynder
23. maj 2004 - 19:22 #6
hvorfor søren har jeg mon skrevet 83 til sidst i stedet for 82 dumme thomas tror det er solen
Avatar billede imgoingtothemoonho Nybegynder
25. maj 2004 - 23:31 #7
Ok jeg finder ud af det. Læg lige et svar den der vil have point:-)
Avatar billede dmcn Praktikant
25. maj 2004 - 23:33 #8
tgjensen kom først med supportforslaget, så point bør vel gå til ham. =)
Avatar billede tgjensen Nybegynder
26. maj 2004 - 10:19 #9
den er fin.
Avatar billede imgoingtothemoonho Nybegynder
30. maj 2004 - 12:06 #10
Ok. Tak for hjælpen.