Avatar billede mmmtm Nybegynder
17. maj 2004 - 17:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Antal dok i view vist på web

Jeg har lige haft 10 dages ferie, og har måttet konstantere at min hjerne stadig holder ferie !.
Jeg skal præsentere antal dok i div. views, på en webformular - hvordan er det jeg gør det ??
Det er en simpel præsentation af nogle svar på spørgeskemaer, så jeg har bare lavet optælling af forskellige svar via selection formula i nogle views, og vil så tælle antal dok i de views og præsentere dem.
Jeg har lavet en knap som laver optællingen (via NotesViewEntryCollection.Count) og kan sagtens via en msgbox skrive til log'en - men hvordan får jeg det op i browseren ??
Avatar billede mmmtm Nybegynder
18. maj 2004 - 10:46 #1
Nåh - nu er hjernen tilbage fra ferie igen.
Avatar billede pr0gm4n Nybegynder
18. maj 2004 - 10:54 #2
Hvis det er antallet af dokumenter du vil vise i et view kan du benytte 'count'.

Eksempel:
http://www-10.lotus.com/ldd/46dom.nsf/DateAllFlatweb?openView&count=10