Avatar billede voursez Nybegynder
16. maj 2004 - 17:07 Der er 1 løsning

Dansk IntelliPoint driver

Jo, som mange andre leder jeg efter de drivere der er til min Microsoft IntelliPoint Bluetooth mus. Driveren skulle gerne hedde: q323183_wxp_sp2_dan.exe

Jeg har meget brug for den, og håber at nogen kan sende den til mig. Bagefter vil jeg uploade den til min server så andre også kan få glæde af den...
Avatar billede voursez Nybegynder
16. maj 2004 - 17:44 #1
Okay, jeg fandt den selv på en eller anden snusket side :D

Linket til den danske driver ligger her, og vil gøre det i et stykke tid. Hvis den nu alligevel bliver fjernet ved en fejl, så kontakt mig over messenger på voursez@hotmail.com

http://voursez.net/filer/Q323183_WXP_SP2_X86_DAN.EXE