Avatar billede boris-dk Nybegynder
14. maj 2004 - 20:51 Der er 1 kommentar

opsætning af raid

jeg er ved at skulle at montere 2 harddiske i raid på en alm pc da ide drevene gerne skulle bruges til cd-drev. Kan det lade sig gøre at opsætte harrdiskene som alm master/slave på raiden. og hvordan gør jeg det? eller er jeg i virkligheden bedre tjent med bare at købe et ekstra id kontroller til ekstramont. På forhånd tak
Avatar billede jarjar Nybegynder
15. maj 2004 - 01:45 #1
Man kan godt køre som master/slave på et ide kabel. Men det er nok at foretrække at købe en ekstra ide-kontroller til din pci-port, så du kan køre med to ide-kabler. Den sidstenævnte har jeg selv og det køre uden probs.