Avatar billede dogfather Nybegynder
14. maj 2004 - 13:51 Der er 6 kommentarer

Audigy 2

Når jeg går ind i et spil (der udnytter eax/3d lyd går jeg ud fra), switcher lyden over på de to bagerste højtalere. Dette ville man måske kunne løse fra spillets opsætning, men når jeg kommer ud i windåse igen, er lyden ikke kommet tilbage til de forreste højtalere. Hver gang må jeg ind og indstille højtaler opsætningen til surround igen.

Mine drivere er updated.

Min lydkort er et Creative Audigy 2 og jeg har 4.1 surround, altså uden en centerhøjtaler.

Argg hvad skal jeg gøre?
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2004 - 13:58 #1
Du tror ikke du har byttet rund på front og bag?
Avatar billede dogfather Nybegynder
14. maj 2004 - 14:03 #2
Slet ikke. Lyden har jo været der.
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2004 - 14:04 #3
ja, men kommer lyden korrekt? altså når du tester højttalerne inde i opsætningen i windows?
Avatar billede dogfather Nybegynder
14. maj 2004 - 14:08 #4
Lyden virker helt perfekt i windows før jeg går ind i et spil. Det er spillet der på en eller anden måde overrider opsætningen ude windows.
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2004 - 14:11 #5
ja, men min pointe er om du er SIKKER på at de er forbunndet korrekt, når du tester venstre frontht. kommer lyden så derfra?
Avatar billede dogfather Nybegynder
14. maj 2004 - 14:15 #6
Ja det er jeg helt sikker på. Det er ikke her problemet ligger.