Avatar billede moss Nybegynder
10. maj 2004 - 10:04 Der er 8 kommentarer

Trådløst netværk på Stofa

Jeg har købt en trådløs bredbånds router med trådløst netkort af mærket Infosmart. Og så har jeg bestilt familie pakken.

Jeg har to computere som jeg gerne vil have koblet på nettet. Jeg har gjort følgende: modem er koblet til router og den første computer er koblet sammen med router direkte fra computer til lan i router.

Så er der trådløst netkort i den anden computer. Og nu kommer det mærkelige, de har været på nettet begge to, men ikke mere, hvad kan være problemet.

Håber at der er nogen der kan hjælpe mig. Man skal ind op sætte router op, men det kan jeg heller ikke få til at virke.
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
10. maj 2004 - 12:20 #1
reset din router og start forfra med configurationen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. maj 2004 - 20:31 #2
Stofanet er meget kræsen med routere - hvilken model har du?
Avatar billede laumann Nybegynder
28. december 2004 - 11:13 #3
Hvad mener du med et de er kræsne med routere? Jeg skal ud for at købe en nu
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. december 2004 - 11:16 #4
Det er ikke alle routere der virker med stofanet - men SMC´s routere virker fint. Desuden skulle 3Com også være ok til stofanet.
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
28. december 2004 - 11:21 #5
kan da lige tilføje topcom også funker
Avatar billede laumann Nybegynder
28. december 2004 - 11:23 #6
Hvad er det der gør at f.eks. SMC's virker?
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. december 2004 - 16:05 #7
laumann> det ved jeg desværre ikke - men husk når du køber router at der er båbe kabel-routere og ADSL-routere. Du skal selvfølgelig have en kabel-router ;)
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
29. december 2004 - 01:45 #8
og husk at købe en der understytter uPNP hvis de da ikke alle gør det idag