Avatar billede dj_raprap Nybegynder
09. maj 2004 - 18:41 Der er 4 kommentarer

Let, og hurtig tjent points (200)

Jobbet går ud på:

At lave en preloader der kan loade .jpg .html .png, alle mulige filer, MED Progressbar, som virker fino fino, progressbar skal bare være 10 -'er, og efter som de nu bliver loaded, skal - transformes til _, dvs 50% er loaded så skal det se sådan her ud:

_____----- (x/x) x/x er hvor mange filer der er loaded, af hvor mange (den skal selv opdatere self.).

Når den har loaded alt, skal den redirect til en side, af mit eget valg, du kunne evt. lave en lille 'hjælpeguide' i selve scripted.. xxx //Her blabla..

tak :) - har også et andet job til den person der er skilled, og kan diverse 'fyfy' ting..

Hvis 'du' er interreseret i det, kontakt mig da på e-mail, msn, icq, eller irc..

E-mail: Dj_RapRap@hotmail.com
msN: Dj_RapRap@hotmail.com
Icq: 747017
IRC: irc.staynet.eu.org channel: #freeop
Avatar billede mm12010 Nybegynder
09. maj 2004 - 18:54 #1
Avatar billede olebole Juniormester
09. maj 2004 - 19:38 #2
<ole>

Hvad mener du mere specifikt med 'fyfy' ting?

/mvh
</bole>
Avatar billede dj_raprap Nybegynder
09. maj 2004 - 20:58 #3
Kan ikke udtale mig herinde, hvad jeg mener med 'fyfy' ting, kontakt mig hvis du vil vide mere. (Kan betale tilbage på alle mulige måder, som tak :))
Avatar billede mm12010 Nybegynder
14. september 2005 - 11:01 #4
skal vi lukke dette spg ?-)