Avatar billede jstidsen Nybegynder
07. maj 2004 - 10:20 Der er 6 kommentarer

Hvad er CENTINEL

Når jeg lukker computeren, sker det jævnligt at et program ved navn Centinel ikke er lukket ned, så jeg må klikke på "Afslut nu" for at komme videre med lukningen. Hvad er Centinel - jeg kan ikke finde det blandt programfilerne? Har det med computerens ur at gøre?
mvh
Avatar billede fet321 Nybegynder
07. maj 2004 - 10:27 #1
Mener det har med noget antivirus at gøre.
Det skal lige bekræftes af andre.
Avatar billede hcma Novice
07. maj 2004 - 10:36 #2
mener det hører til Panda AV
Avatar billede hcma Novice
07. maj 2004 - 10:36 #3
så hvis du har on-line-scannet,kan det være en rest.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
07. maj 2004 - 10:43 #4
kan være Centinel.vxd du har problemer med.
http://www.eksperten.dk/spm/370348
Avatar billede rkhdk Nybegynder
07. maj 2004 - 10:44 #5
rettelse:
kan det være Centinel.vxd du har problemer med?
Avatar billede jstidsen Nybegynder
07. maj 2004 - 10:56 #6
Tak for henvisningen til ovenstående spørgsmål med kommentarer. Jeg bruger Panda Platinum Internet Security, så det er jo nok Panda Support jeg skal snakke med. Jeg har i øvrigt også kliklyde fra kabinettet, der nævnes i korrespondancen - tyder det på problemer med harddisken?