Avatar billede morlin Nybegynder
05. maj 2004 - 19:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til afinstallering

Hejsa. Jeg har to store programmer jeg gerne vil ha afinstalleret på min computer. Men der dukker en fejl, hver gang jeg prøver. Jeg har også været inde i kontrolpaneler, tilføj/fjern programmer, men der kommer også bare en fejl op .... Hvad gør jeg ??
Avatar billede cp1 Nybegynder
06. maj 2004 - 11:20 #1
prøv at kigge i programmernes instalations mapper,typisk C:\Programmer-->Programnavn
efter en uninstall.exe eller uninstall.msi etc..
du ka osse prøve at højreklikke på unistaleren for programmet i startmenuen,vælge egenskaber og se hvor hvor den ligger,ment sådan her:
http://firewalker.1go.dk/properties.png , for du en 404 fejl når du klikker på linket så gå her først http://firewalker.1go.dk/ og kig på billedet derfra ;)
Avatar billede morlin Nybegynder
08. maj 2004 - 19:10 #2
Problemet er at der ikke er noget uninstall.exe eller .msi i programmets mappe. Tænkte at man måske kunne gøre det på en anden måde ....
Avatar billede cp1 Nybegynder
09. maj 2004 - 05:16 #3
så sq det være någet med at finde et uninstal program som ka klare det...ellers er der jo kun den manuelle måde..
Avatar billede morlin Nybegynder
03. november 2005 - 15:27 #4
sådan