Avatar billede artandcrafts Nybegynder
13. februar 2001 - 01:03 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

mistede data på cd rom rw

Er der nogen mulighed for at gendanne data ( Billeder etc) fra Cd rom rewrites, der er \"gået i sort\"?
Avatar billede truti Nybegynder
13. februar 2001 - 01:22 #1
Tjaaa !!!! jeg har læst oget om et svensk firma der her forsket på at kunne gendanne data fra Hd\'er som har ligget på havets bund, og som er blevet smadret med en hammer osv. Problimet med dette er god at det er meget dyrt... Man betaler efter hvormeget data der kommer ud så hvis det er photoshop den nye 6.0\'er på 650 mb... ja så kan du godt spare sammen.......

Grunden til at dette er sket er efter min opfattelse. Der har muligvis været fedttede fingre på RW\'eren eller goså er der en rise i den samtidig med at filerne er blevet brændt med en priotete som kandis i fona.......
Avatar billede makse Nybegynder
13. februar 2001 - 01:24 #2
Eller så prøv med det her: www.ping.be/vcd/isobuster.htm
Avatar billede parazite Nybegynder
13. februar 2001 - 01:39 #3
http://www.eksperten.dk/spm/49610 : truti bliver højst sandsynligt slettet i morgen.
Avatar billede xafion Nybegynder
13. februar 2001 - 01:48 #4
Problimet med dette er god at det er meget dyrt?
(*S&G*)
Avatar billede artandcrafts Nybegynder
13. februar 2001 - 23:49 #5
godtager begge svar vh artandcrafts
Avatar billede parazite Nybegynder
14. februar 2001 - 00:38 #6
artandcrafts : Så husk lige at lukke og acceptere, ikke?