Avatar billede 4b4 Nybegynder
04. maj 2004 - 19:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Metal chrom og olie material

Jeg har rodet lidt med material editoren.. og står og mangler nogle opskrifter på at lave følgende to materials:

En metal chrom med reflection, blankt!

En olie/vand-olie material som til dels er gennemsigtig, men også metal/olie agtig.

Hvis der bare kan hjælpes med den ene af disse er det tilstrækkeligt (metallet foretrækkes) :)
Avatar billede osborne Nybegynder
04. maj 2004 - 20:03 #1
Med hensyn til metal chrome så kunne du se på Aril Viros side http://www.secondreality.ch/tutorials/materials/metals/metalsteel.html
Avatar billede osborne Nybegynder
04. maj 2004 - 20:12 #2
Se evt. også på www.3dmaxer.dk under tutorials, der er flere gode.