Avatar billede exp Juniormester
29. april 2004 - 17:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hosted mailman liste

Jeg sidder i den situation, at jeg skal bruge et par effektive mailingliste systemer.

Jeg har oplevet, at mailman (www.list.org) er temmelig meget det jeg mangler, men da jeg ikke selv har mulighed for at sætte en server op, vil jeg høre om i kender nogen der tilbyder en sådan.

Både betalings- og gratis-lister er velkomne.

Det er primært mailman-lister jeg ønsker, men selvfølgelig er andre også velkomne. Jeg kender på nuværende tidspunkt til www.letbot.dk, men det er ikke helt det jeg søger.

Krav:
- Jeg skal kunne stå som administrator.
- Emails fra emailadresser på listen skal bare glide igennem
- Emails fra folk der ikke er på listen skal godkendes af administrator
- Nye emailadresser skal godkendes af administrator
- Webadministration
- Kontakten til listen skal ske via en central emailadresse, fx minliste@domæne.dk
- Det skal ikke være muligt for andre end administrator at se tilmeldte emailadresser
- Emailarkiv

Ønske (ikke så vigtigt):
- Mulighed for at benytte minliste@mitdomæne.dk

Mvh
exp
Avatar billede swaxi Nybegynder
04. maj 2004 - 00:59 #1
hvis du finder ud af noget, gider du så ikke poste det her - jeg leder nemlig efter det samme i øjeblikket.
Avatar billede exp Juniormester
16. juni 2004 - 09:22 #2
Det lader ikke til der er noget derude... hvis nogen finder noget, må de gerne poste det, så finder vi ud af noget med point...