Avatar billede xuzqp17 Nybegynder
28. april 2004 - 22:30 Der er 5 kommentarer

E-mail Spørsmål

hej jeg har et spørsmål!

Jeg har lavet en Bestillings formular! som lige nu virker uden fejl. men bestiller via siden og modtager en mail, med hvordan men skal indsette penge på min konto.

Det problem jeg har er at jeg gerne vil have et link ind på den e-mail du modtager, men det link er meget langt ! Så kan vil gerne lave en knap eks. "Se flere fotos her" og når men så klikker på texten ryger men ind på det lange link !

du kan se php koden her:

<html><title>bestlling</title><style>input {font: bold 10px verdana;} body {font: bold 10px verdana;} </style><body bgcolor='white' onblur=window.close() topmargin="4"
link="#000000" vlink="#000000" alink="#000000">
<form method="POST" action="<?php $_SERVER['PHP_SELF']; ?>">
<p><font face="Verdana"><span style="font-weight: 400">Nick Name:</span><br>
    <input name='nick' type=text id="nick" style="color: #000000; border-style: solid; border-width: 1; padding-left: 4; padding-right: 4; padding-top: 1; padding-bottom: 1" size="20">
    <br><br>
        <span style="font-weight: 400">Fornavn &amp; Efternavn:</span><br>
    <input name='fornavn' type=text id="fornavn" style="color: #000000; border-style: solid; border-width: 1; padding-left: 4; padding-right: 4; padding-top: 1; padding-bottom: 1" size="20">
    <input name='efternavn' type=text id="efternavn" style="border-style: solid; border-width: 1; padding-left: 4; padding-right: 4; padding-top: 1; padding-bottom: 1" size="20">
        <font color="#FF0000">*</font><br><br>
        <span style="font-weight: 400">Adresse:</span><br>

    <input name='adresse' type=text id="adresse" style="border-style: solid; border-width: 1; padding-left: 4; padding-right: 4; padding-top: 1; padding-bottom: 1" size="20">
        <font color="#FF0000">*</font><br>  <br>
        <span style="font-weight: 400">Postnummer &amp; by:</span><br>
  <input type=text name='postnummer' size="8" style="border-style: solid; border-width: 1; padding-left: 4; padding-right: 4; padding-top: 1; padding-bottom: 1">
  <input type=text name='by' size="20" style="border-style: solid; border-width: 1; padding-left: 4; padding-right: 4; padding-top: 1; padding-bottom: 1"> <font color="#FF0000">*</font><br><br>
        <span style="font-weight: 400">Telefon:</span><br>
  <input type=text name='telefon' size="20" style="border-style: solid; border-width: 1; padding-left: 4; padding-right: 4; padding-top: 1; padding-bottom: 1"><br><br>

        <span style="font-weight: 400">Mobil telefon:</span><br>
  <input type=text name='mobiltelefon' size="20" style="border-style: solid; border-width: 1; padding-left: 4; padding-right: 4; padding-top: 1; padding-bottom: 1"><br><br>
        <span style="font-weight: 400">Email:</span><br>
  <input type=text name='email' size="20" style="border-style: solid; border-width: 1; padding-left: 4; padding-right: 4; padding-top: 1; padding-bottom: 1"> <font color="#FF0000">
        *</font><br><br>
        <span style="font-weight: 400">Produkter:</span><br>

        <font size="1">
  <select name='produkter' style="border-style: solid; border-width: 1; padding-left: 4; padding-right: 4; padding-top: 1; padding-bottom: 1">
    <option value='Vælg et produkt '>Vælg et produkt </option>
    <option value='Standard Teflon-tape 50cm + porto 7,- ( I alt kr. 23,- ) '>Standard Teflon-tape 50cm + porto 7,- ( I alt kr. 23,- ) </option>
    <option value='Standard Teflon-tape 100cm + porto 7,- ( I alt kr. 33,- ) '>Standard Teflon-tape 100cm + porto 7,- ( I alt kr. 33,- ) </option>
    <option value='Standard Teflon-tape 2m + porto 7,- ( I alt kr. 59,- ) '>Standard Teflon-tape 2m + porto 7,- ( I alt kr. 59,- ) </option>
    <option value='Standard Teflon-tape 3m + porto 7,- ( I alt kr. 83,- ) '>Standard Teflon-tape 3m + porto 7,- ( I alt kr. 83,- ) </option>
    <option value='Standard Teflon-tape 4m + porto 7,- ( I alt kr. 105,- ) '>Standard Teflon-tape 4m + porto 7,- ( I alt kr. 105,- ) </option>
    <option value='Standard Teflon-tape 5m + porto 25,- ( I alt kr. 141,- ) '>Standard Teflon-tape 5m + porto 25,- ( I alt kr. 141,- ) </option>
    <option value='Standard Teflon-tape 10m + porto 25,- ( I alt kr. 235,- ) '>Standard Teflon-tape 10m + porto 25,- ( I alt kr. 235,- ) </option>
    <option value='Standard Teflon-tape 30m + porto 40,- ( I alt kr. 590,- ) '>Standard Teflon-tape 30m + porto 40,- ( I alt kr. 590,- ) </option>
    <option value='Standard Teflon-tape 60m + porto 40,- ( I alt kr. 1040,- ) '>Standard Teflon-tape 60m + porto 40,- ( I alt kr. 1040,- ) </option>
  </select></font><br><br>
        <span style="font-weight: 400">Evt. andet:</span><br>
        <font size="1">
  <textarea name='evtandet' rows="4" cols="29" style="border-style: solid; border-width: 1; padding-left: 4; padding-right: 4; padding-top: 1; padding-bottom: 1"></textarea></font><br><br>
        <span style="font-weight: 400">Jeg accepterer: </span></font><span style="font-weight: 400"> <font face="Verdana" size="1">Buyteflon's <a href="regler.htm">Forretningsbetingelser</a></font></span><font
        face="Verdana"><br>

        </font>
  <br>
  <input name='iaccept' type='checkbox' value='User checked.'><font color="#FF0000">*</font><br><br>
    <input name="Submit" type="submit" id="Submit" value="Send" style="border-style: solid; border-width: 1; padding-left: 4; padding-right: 4; padding-top: 1; padding-bottom: 1">
  </form></body></html><style type="text/css"></style>
<!--
BODY {
scrollbar-face-color: #ffffff;
scrollbar-highlight-color: #333333;
scrollbar-3dlight-color: #ffffff;
scrollbar-darkshadow-color: #ffffff;
scrollbar-shadow-color: #333333;
scrollbar-arrow-color: #333333;
scrollbar-track-color: #ffffff;
}
-->
<?php
if($_POST["Submit"] == "Send")    {
    if ((!$fornavn) || (!$efternavn) || (!$adresse) || (!$postnummer) || (!$by) || (!$email) || (!$produkter)) {
        echo "Felter med stjerne skal udfyldes!";
        exit;
    }
    if (!$iaccept) {
        echo "Du skal acceptere reglerne, læs dem på: <a href=\"http://www.buyteflon.dk/regler.htm\">http://www.buyteflon.dk/regler.htm</a>";
        exit;
    }
$message = "Teflonbestilling\n\nKære $fornavn $efternavn\n\nTak for din bestilling af:\n\n$produkter\n\n-------------------------------------------------------------------------\n\nNick name:    $nick\n\nFornavn:      $fornavn\n\nEfternavn:    $efternavn\n\nAdresse:      $adresse\n\nPostnummer:    $postnummer\n\nBy:            $by\n\nTelefon:      $telefon\n\nMobiltelefon:  $mobiltelefon\n\nEmail:        $email\n\nProdukter:    $produkter\n\nEvt. andet:    $evtandet\n\n-------------------------------------------------------------------------\n\nFør ordren afsendes, skal du overfører pengene til Buyteflon.dk \n\nDette gøres ved enten at bruge Netbank, eller eWIRE.dk eller et besøg i den lokale bank.\n\nDu skal overføre pengene til følgende konto: \n\nBuyteflon.dk \nBank: Nordea \nReg.nr 2348 \nKontonr. 8126322942 \n\nHusk at påfører navn ved indbetalingen. \n\nHvis du vælger at bruge eWIRE.dk er der nogle fordele og ulemper\n\nFordele\n- Vi modtager pengene med det samme og kan sende afsende varen samme dag.\n- Du kan betale men kridtkort når du betaler med eWIRE.dk\n\nUlemper\n- eWIRE.dk tager et gebyr på 4,- når du bruger deres tjeneste, du undgår det\ngebyr hvis du indbetaler men Bankoverførelse.\n\nDet eneste du skal gøre ud over at følge deres guide, er at i det felt hvor der\nstår navn & adresse: skal du udfylde dit navn & adresse.\n\nDu skal indbetale $produkter via eWIRE.dk\n\nLink til Betaling med eWIRE.dk:\n\nhttps://secure.ewire.dk/includes/quickservice.asp?action=changesme&savesme=1&email=/nerik_bjeld@msn.com&name=Erik+Bjeld&subject=Betaling+af+Teflon%2Dtape&body=Navn+%26amp%3B+adresse%3A&amount=0,00&allowchange=31&viewemail=1\n\nHusk at påfører navn ved indbetalingen.\n\nSå snart pengene er modtaget, afsender vi ordren.\nHvis du har en anden bank end Nordea, kan der gå op til 2-3 dage før vi kan se\ndin Bankoverførelse.\n\nHar du spørgsmål så kontakt mig på Erik_bjeld@msn.com\n\nTak fordi du valgte Buyteflon.dk \n\nDe bedste hilsner \n\nwww.Buyteflon.dk";
$message .= "<a href=\"https://secure.ewire.dk/includes/quickservice.asp?action=changesme&savesme=1&email=/nerik_bjeld@msn.com&name=Erik+Bjeld&subject=Betaling+af+Teflon%2Dtape&body=Navn+%26amp%3B+adresse%3A&amount=0,00&allowchange=31&viewemail=1\">Betal hos eWire.dk</a>";
mail("erik_bjeld@msn.com", "Teflonbestilling", $message,
    "From: teflon@tape.dk\r\n" .
    "Reply-To: teflon@tape.dk\r\n");
mail($email, "Teflonbestilling", $message,
    "From: teflon@tape.dk\r\n" .
    "Reply-To: teflon@tape.dk\r\n");
echo "Din bestilling er sendt afsted!";
}
?>

det er det her link jeg vil have lavet om til en knap

https://secure.ewire.dk/includes/quickservice.asp?action=changesme&savesme=1&email=/nerik_bjeld@msn.com&name=Erik+Bjeld&subject=Betaling+af+Teflon%2Dtape&body=Navn+%26amp%3B+adresse%3A&amount=0,00&allowchange=31&viewemail=1
Avatar billede Syska Mester
28. april 2004 - 22:34 #1
Er det ikke anden gang i dag du poster det her spm?
Avatar billede xuzqp17 Nybegynder
28. april 2004 - 22:36 #2
NEJ IKKE HELT DET SAMME !!
Avatar billede Syska Mester
28. april 2004 - 22:40 #3
kan godt høre dig, det er bare imod reglerne.....
Avatar billede xuzqp17 Nybegynder
28. april 2004 - 22:41 #4
men hvad er dit problem med ?

du kan jo ikke svare på mit spørsmål!
Avatar billede Syska Mester
28. april 2004 - 22:46 #5
lol, men derfor skal du da stadig overholde reglerne....

Hvad mit problem er med "med"???

den her giver jo ikke nogen mening??
citat fra xuzqp17:
men hvad er dit problem med ?