Avatar billede antarez Nybegynder
27. april 2004 - 14:15 Der er 4 kommentarer

Pc til Anlæg!

hej jeg har en meget gammel forstærker som jeg godt vil have tilsluttet til min pc..... det er en http://www.beoworld.co.uk/products/beomaster1500.jpg hvis det skulle gøre nogen forskel....
det stik der sad fra den og så til min cd afspiller  er også meget gammel...
den er rund og så har den 5 små pinde der stikker ud.... i den anden ende udmunder den i et rødt og i et hvidt stik...

Håber i kan hjælpe mig da jeg meget gerne vi have det til at virker..... på forhånd tak
Avatar billede ng_tnt Nybegynder
27. april 2004 - 14:51 #1
du skal bruge et mini jack til DIN-stik for at forbinde disse. DIN er det runde med 5 pinde. forbind udgangen fra lydkortet til en indgang på din forstærker - burde ikke være noget problem !
27. april 2004 - 16:25 #2
Kik evt. på www.elektronik-lavpris.dk > under 'Audiokabler'> 'Phono / DIN'.
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
28. april 2004 - 02:55 #3
hvis du vil lave den selv kan du lodde en minijack på et dinstik. når du står med dinstikket foran dig og kigger ind i det (med de fem pinde opad) hedder pindene fra venstre mod højre 3-5-2-4-1.
3: her kommer lyden fra venstre kanal ind i forstærkeren
5: her kommer lyden fra højre kanal ind i forstærkeren
2: nul

saxet herfra http://wired.hard.ru/data/DinAudio.shtml
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
16. maj 2004 - 04:06 #4
har du fået det til at virke??