Avatar billede fgsupermand Nybegynder
27. april 2004 - 13:41 Der er 8 kommentarer

Hvorfor ligger ASP.NET her ?

jeg har før gjort eksperten.dk opmærksom på følgende, men har aldrig fået svar.

Hvorfor ligger ASP.NET under script kategorien ?, ASP.NET har intet med scripts at gøre.
Avatar billede simon.ulsnes Nybegynder
27. april 2004 - 16:45 #1
Ja, det er mærkeligt. Jeg tror primært det skyldes uvidenhed om ASP.NET-platformen. Har også selv engang gjort opmærksom på det, men uden at får svar.

- Simon
Avatar billede nielsbrinch Nybegynder
27. april 2004 - 18:13 #2
Men JSP-kategorien kunne åbenbart godt få en plads under Programmering ...
Avatar billede master_fatman Nybegynder
27. april 2004 - 20:33 #3
:-)

HAHAHAHAHAHA..... i siger noget!

Mon ikke det er PHP drengene, som ikke fatter en meter af .NET.

Synd for dem!

:-/
Avatar billede fgsupermand Nybegynder
27. april 2004 - 21:06 #4
Faktisk er det alle .NET kategorierne der er "forkerte"

der er en kategori der hedder .NET, men kategorien Visual Studio.NET ligger ikke under den og det gør C# heller ikke.
Avatar billede henrikgn Nybegynder
27. april 2004 - 22:46 #5
SÅ GØR DOG NOGET EKSPERTEN.DK!!! få det dog ændret
Avatar billede hmortensen Nybegynder
27. april 2004 - 22:49 #6
Måske, hvis man skrev det her, ville det blive taget seriøst:
http://www.eksperten.dk/spm/Eksperten/Fejl/
Avatar billede fgsupermand Nybegynder
28. april 2004 - 09:03 #7
jeg skrev:
...men kategorien Visual Studio.NET ligger...

men jeg mente:
...men kategorien Visual Basic.NET ligger...
Avatar billede fgsupermand Nybegynder
28. april 2004 - 09:12 #8
Jeg har oprette et 'spørgsmål' under fejl kategorien ( http://www.eksperten.dk/spm/494282 ), tak for fordi du gjorde mig opmærksom på det hindu_skp