Avatar billede berton Nybegynder
25. april 2004 - 22:57 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Menu bar

Jeg er i gang med at lave en menu, jeg er dog ikke helt skarp i flash endnu.

Det jeg har lavet indtil videre kan se på www.cisa.1go.dk/menu.html

Det problem jeg har nu er at jeg ikke kan finde ud af at tilføje det næste punkt til menubaren. Hvis jeg laver en copy/paste af det første punkt og prøver at ændre i det ændres der i begge punkter og det er jo ikke videre godt.

Nogen der ved, hvad der skal gøre. menu.swf, menu.fla og menu.html lægger på www.cisa.1go.dk/menu.*. hvis der er nogen der vil hjælpe.

På Forhånd TAK
Avatar billede lyden Nybegynder
25. april 2004 - 23:06 #1
Kopierer du Mclips/Knapper eller symboler, vil indholdet være det samme & ændrer du i kopien ændrer du også i de resterende, med mindre du går i dit libary & dublikerer/samt giver det/de et nyt navn.
Avatar billede lyden Nybegynder
25. april 2004 - 23:08 #2
.......der er en fejl 404 på dit link til dine "filer" !
Avatar billede lyden Nybegynder
25. april 2004 - 23:09 #3
doooo.......min fejl ;o)
Avatar billede lyden Nybegynder
25. april 2004 - 23:12 #4
Prøv at fortælle lidt mere detaljeret hvad du ønsker..........
Avatar billede berton Nybegynder
26. april 2004 - 10:24 #5
Jeg ønsker at tilføje en knap ved siden af "Om CISA"
Avatar billede lyden Nybegynder
26. april 2004 - 10:31 #6
Så gør som jeg beskriver øverst - istedet for at kopiere den på scenen, så gå i dit libary/Ctrl klik på Mclip. /Vælg dublicate/Navngiv den/træk den fra dit libary ud på scenen - opret evt. et nyt layer til den
Avatar billede lyden Nybegynder
26. april 2004 - 10:43 #7
hent fla. her : http://www.lyden.biz/menu.fla

Jeg har intet andet gjort end dublikeret dit Mclip & ændret headlinen.
Avatar billede berton Nybegynder
26. april 2004 - 11:08 #8
Perfekt.. Det var lige det jeg ledte efter. Ved du hvordan jeg linker punkterne op til de forskellige sider ?
Avatar billede lyden Nybegynder
26. april 2004 - 11:49 #9
jo. da - men hvor ligger de forskellige sider / hvordan har du bygget det op - fortæl lidt mere !
Avatar billede lyden Nybegynder
26. april 2004 - 19:30 #10
Ok, jeg prøver at gætte mig frem :o) du laver formentlig kun en menu i flash & "kaster" den i et dtp prg. .... den side af sagenn kan jeg ikke hjælpe dig med - sidst jeg havde et sådan prg. åbent var ved en fejl ;o)
Avatar billede berton Nybegynder
26. april 2004 - 19:34 #11
Nej det er nu nogle html sider der skulle linkes sammen.
Avatar billede lyden Nybegynder
26. april 2004 - 20:16 #12
Ok, det er jo fint ! men jeg er stadig ikke helt med ! måske du skulle oprette et nyt spm. & forklare lidt tydeligere hvad du gerne vil. Spm. har jeg besvaret, omend det ikke er 200 værd.......du kunne jo lukke ovenstående, læg et svar, giv mig 5 point & ryd resten selv til en anden god gang. :o)
Avatar billede lyden Nybegynder
26. april 2004 - 20:17 #13
!
Avatar billede lyden Nybegynder
27. april 2004 - 15:30 #14