Avatar billede wong Nybegynder
25. april 2004 - 19:55 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

image gallery

Jeg søger et Image Gallery... hvor man har mulighed for at lægge billeder ind, hvor man kan trykke frem og tilbage som man så kan bladre i .... Men hvor billederne alle sammen har samme størrelse når man ser dem.. men når man så klikker på dem.. kommer de i FULD størrelse..!?
jeg vil høre om der er en der vil hjælpe med det..??
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
25. april 2004 - 19:57 #1
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
25. april 2004 - 19:58 #2
Hvis du har adgang til Photoshop kan du også bruge det:

File -> Automate -> web Gallery
Avatar billede wong Nybegynder
25. april 2004 - 20:00 #3
skal jeg prøve
Avatar billede wong Nybegynder
25. april 2004 - 20:05 #4
Har fået det til at virke tror jeg.. men den destinationmappe med images og thumbail hvor skal jeg lægge den ind på min website ftp?
Avatar billede wormsk8 Nybegynder
25. april 2004 - 20:13 #5
ja, opload alt der har med billed-galleriet at gøre...
Avatar billede wong Nybegynder
25. april 2004 - 20:14 #6
i en mappe for sig selv? også skal til den skal jeg så linke til mappen?
hvis der skal være et link til galleriet
Avatar billede wormsk8 Nybegynder
25. april 2004 - 20:15 #7
Ups misforstod dit spørgsmål :)

Er lidt træt..

Du kan jo prøve at lave en mappe /Billeder/ eller sådan noget, og se om det virker..

Ellers kan du jo rette i html koden (der viser billederne) og rette placering af billederne... :)

HF
Avatar billede wong Nybegynder
25. april 2004 - 20:17 #8
jo tak ! giver dig lige nogen point
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
25. april 2004 - 21:00 #9
Photoshop har genereret det hele for dig, det vil sige at hvis du laver en mappe på din ftp der hedder billeder vil du komme ind på dit galleri med www.navn.dk/billeder/
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
25. april 2004 - 21:07 #10
Wong >> Du har oprettet 17 spørgsmål her på eksperten - hvor 11 stadig står åbne. Husk at få lukket nogle af dem, så andre brugere ikke bliver træt af dig.
Avatar billede wong Nybegynder
25. april 2004 - 21:43 #11
kk har ikke så meget forstand på det.. sry
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
25. april 2004 - 21:47 #12
Læs evt.: http://www.ebruger.dk/faq/

Men du acceptere og lukker spørgsmålet ved at markere brugernavnene på dem der har lagt et svar du kan bruge, i bunden til venstre. Og derefter klikke accepter.