Avatar billede punnishment Nybegynder
22. april 2004 - 15:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Unge udviklere med tid og lyst

Jeg søger unge folk, som mig selv, der har lyst og tid til at udvikle diverse hjemmesider i fælleskab. Mine kompetancer er indenfor disse emner: ASP, JavaScript, ASP.NET: C# (nybegynder!), Database, CSS, Photoshop.

Jeg har selv et par ideer, jeg godt kunne tænke mig at realisere, men i er selvfølgelig også velkomne til at komme med ideer.

Jeg er rimelig hardcore inden for kodning, men min svaghed er helt klart grafik. Design(opstilling) er dog ikke noget problem!

De eneste krav jeg stiller jer, er at i skal...
- have msn, og skal kunne fanges der på et par gange om ugen.
- have minimum 1 kompetance inden for udviklingsværktøjer til nettet, udover HTML! (Grafik, asp, php, asp.net, ....)

Jeg kan fanges på følgende msn: (Replace (at) with @)
invipun(at)hotmail.com
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2004 - 21:50 #1
Hvad er det lige du søger, folk der for sjov gider at lave forskellige projekter som man finder på.
Eller mere hen ad lad os lave nogen projekter vi kan arbejde på og sælge til interesserede folk.

Bare for at få lidt mere info om hvad du havde i tankerne.
Avatar billede tt-dk Nybegynder
23. april 2004 - 07:01 #2
jeg ku meget gerne være interesseret, du kan fange mig på th@2media.dk
Avatar billede punnishment Nybegynder
24. april 2004 - 16:36 #3
Det er nok lidt af begge dele.
Vi skal selvfølgelig kun lave projekter vi interesserer os for, men projektet skal også have et potentiale til at blive et godt produkt der kan sælges eller drives med henblik på indtægter!
Avatar billede punnishment Nybegynder
15. januar 2005 - 16:11 #4
lukker
Avatar billede punnishment Nybegynder
15. januar 2005 - 16:11 #5
hov :) lukker