Avatar billede eksperten_ Nybegynder
22. april 2004 - 09:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Nyt Diskettedrev virker ikke

Har lige fået nyt A: drev altså diskettedrev. Men nu siger computeren til alle disketterne at disk'en i drev a ikke er formateret vil du formatere nu? Det er lidt noget lort, hvis jeg så prøver at formatere dem, hvilket ikke er så godt, så siger den at the computer could not complete the format??? Hvad skal jeg gøre```!!!
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2004 - 09:47 #1
Er der lys i lampen konstant ? hvis ja, så skal du vende IDE kablet om
Avatar billede victor-1 Nybegynder
22. april 2004 - 09:50 #2
Prøv at fjerne drevet fra enhesdhåndtering -> genstart maskinen som så normalt skulle initialisere drevet igen.
Avatar billede eksperten_ Nybegynder
22. april 2004 - 17:20 #3
Den lyser ikke konstant, kun når den læser en disk, og nu har jeg prøvet at fjerne den fra enhshånd. og nu er den geninst. og virker stadig ikke, den siger stadig at alle disketterne ikke er formateret...
Avatar billede victor-1 Nybegynder
23. april 2004 - 00:53 #4
Avatar billede eksperten_ Nybegynder
23. april 2004 - 16:50 #5
victor-1:
Send lige et svar, der skulle bare nyt kabel til!
Avatar billede victor-1 Nybegynder
23. april 2004 - 22:30 #6
Ok - takker :)