Avatar billede nicebabe Nybegynder
21. april 2004 - 22:49 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Problemer med words på bærbar!

Hey, ved I hvorfor at mine bogstaver i words bliver sløret, når jeg skriver på min bærbar? Bogstaverne bliver kun sløret hvis jeg har strøm tilsluttet bærbaren, men når den ikke har strøm på er bogstaverne tydelige...

Hvorfor kan man ikke have strøm på sin bærbar, når man skriver i words?

Er der nogen der ved hvad jeg skal gøre..?

(det skal lige siges at bærbaren er helt ny (Gericom), og det er word 2000)

mvh
Avatar billede bartfreak Nybegynder
21. april 2004 - 23:01 #1
det er sikkert fordi, den kørrer med forskellig strømstryring, med og uden strømforsyning.
der er sikkert et icon i systembakken, hvor du kan ændre det.
Avatar billede nicebabe Nybegynder
23. april 2004 - 14:44 #2
Hej, hvor ligger systembakken?
Avatar billede nicebabe Nybegynder
23. april 2004 - 14:50 #3
og hvordan ændrer jeg i den? og hvad skal den ændres til?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
23. april 2004 - 16:39 #4
hold musemarkøren henover de ikoner der ligger i venstre hjørne, der sikkert en med strømstryring..O)
Avatar billede nicebabe Nybegynder
24. april 2004 - 11:23 #5
ok, nu har jeg fundet strømstyringen. men ved du hvad den skal stå på?
der er disse strømstyringsmodeller:
-Hjemme/på kontoret
-bærbar
-præsentation
-altid aktiveret
-minimal strømstyring
-maks. batteri
Avatar billede nicebabe Nybegynder
24. april 2004 - 11:27 #6
lige nu står den på "bærbar"...
Avatar billede bartfreak Nybegynder
24. april 2004 - 11:28 #7
det skal så stå på det samme, som når der ikke er tilsat strømkablet..

sikkert bærbar el. minimal..O)

du må prøve dig frem, prøv at checke det med og ude strømkablet, og se hvad der er ændret.
Avatar billede nicebabe Nybegynder
24. april 2004 - 12:30 #8
hvad betyder "minimal" strømstyring? betyder det at den bruger minimum strøm?Og hvad mener du med at det skal stå på det samme?

syns det er mega vanskeligt og vide hvad for en det skal være - for kan umiddelbart ikke se forskellen :-\  men jeg har sat strømstyringen på "altid aktiveret"... betyder det at der skal være strøm til den hele tiden?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
24. april 2004 - 12:47 #9
tag strømkablet ud...klik på ikonet, og se hvad den står på.. og det er sikkert minimal el. bærbar.

stik stikket i, og se igen... det er helt sikkert ændret til altid aktiv el. hjemme.

lav det om til bærbar.

:O)
Avatar billede nicebabe Nybegynder
26. april 2004 - 09:28 #10
hey, nej den står på det samme begge steder... i starten stod den jo på "bærbar" - og der virkede words ikke... hmm.. hvilken en af dem skal jeg bruge i stedet for, hvis jeg gerne vil ha' strøm på den hele tiden, (og at words duer)?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
26. april 2004 - 10:47 #11
det kan jeg da godt forstå..O)

altid aktiveret.

håber Det virker.
Avatar billede nicebabe Nybegynder
28. april 2004 - 18:33 #12
nej det virker ikke :'< ved du hvad jeg ellres kan gøre? og tak for din hjælp indtil videre!!:D
Avatar billede bartfreak Nybegynder
28. april 2004 - 18:34 #13
ring til butikken, og fortæl dem problemet.. evt. er det din strømforsyning..!
Avatar billede nicebabe Nybegynder
03. april 2006 - 23:55 #14
lukket