Avatar billede edske Nybegynder
19. april 2004 - 18:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvilken tv tuner?

Hvad for et produkt for man mest for pengene efter jeres vurdering, det skal bruges til at optage fra film, programmer m.m, havde forestilt mig http://store.snapstream.com/software.html

Man kan jo altid bare købe det dyreste, men sådan hænger det jo ikke sammen. Det skal køre på en 1Ghz maskine så det er vel en god ide med en Mpeg kompresser på??

\Claus
Avatar billede gol Nybegynder
19. april 2004 - 20:26 #1
Kan anbefale TerraTec Cinergy 400 TV, som jeg selv bruger sammen med WinDVR, til at optage i fremragende kvalitet.
Avatar billede sondac Nybegynder
19. april 2004 - 21:34 #2
Ville helt klart købe dette kort http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=45171

Ville ikke købe hauppauge hvis det var så'n et kort du havde kig på. En af mine venner har et hauppauge kort og det virker ikke ret godt.
Avatar billede edske Nybegynder
09. august 2004 - 14:28 #3
Det blev et Hauppauge 250