Avatar billede klojs Nybegynder
19. april 2004 - 16:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tilføje editor

Hvis i kigger på dette vindue, er der så nogle der kan fortælle mig hvordan jeg tilføjer frontpage express i den menu der er udfor HTML-editor ? Jeg er nemlig gevaldig træt af at den er sat op som standard med Word.

http://www.pro.frac.dk/editor.htm
Avatar billede flyhigh Nybegynder
19. april 2004 - 16:35 #1
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/workshop/browser/configuration/clientreg/clientregistrylayout.asp

jeg har selv brugt denne metode til at define hvad der skal være og ikke skal være :)

håber det hjælper dig.

maxweb.dk
Avatar billede klojs Nybegynder
19. april 2004 - 20:28 #2
Nu har jeg prøvet at tilføje programmet inde i regedit, men da jeg prøvede at genstarte pc´en, var mapperne væk igen :-// Jeg er ikke sikker på at jeg forstår forskellen på Nøgle, Strengværdi, Binær værdi og DWORD-værdi. Jeg laver mapperne med Ny Nøgle og den sidste sti som skal ende med .exe tilføjer jeg som Ny Strengværdi i mappen Command, og så kommer den ind i højre vindnue.

Skal jeg gøre noget anderledes og hvad ?
Avatar billede klojs Nybegynder
19. april 2004 - 20:43 #3
Jo nu fik jeg det til at virke. Jeg havde sat stien under standard linien, men den skulle jo stå ved siden af *SS*.

Tak for hjælpen.