Avatar billede junior101 Nybegynder
17. april 2004 - 07:45 Der er 9 kommentarer

Internet Explorer kan ikke bruge javascript??

Hej med jer
Et underligt spørgsmål. Javascript på websider (der generer eg pop ups) virker ikke p¨å min maskine længere (gjorde det for en uge siden). Der sker simpelthen intet når jeg klikker på et link med en reference til javascript.

Jeg har gjort følgende:
Aktiveret script under Security
kørt adaware og spybot uden at finde problemer i den retning
Geninstalleret MSJava
Geninstalleret MS script
Genetableret en mængde dll'er med regsvr32 Msjava.dll
Downloaded Mozilla og Opera der begge has samme problem.

Prøv evt. at gå på www.ladbrokes.com og klik på login. Hos mig sker der ikke noget.

Kan I hjælpe?
Avatar billede 7th Praktikant
17. april 2004 - 07:56 #1
Du har måske en eller anden form for pop-up stopper. Prøv at holde CTRL nede mens du klikker op login.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
17. april 2004 - 08:14 #2
I både Mozilla og OPera er der indbyggede poup stoppere og det må helt sikkert være derfor at du ikke får nogen popup, for jeg har INGEN problemer hos mig - her kommer der en popup.
Avatar billede magictouch Nybegynder
17. april 2004 - 08:15 #3
Prøv det her, det reparerer brudte links:
Quit all programs that are running.
Click Start, and then click Run.
Type regsvr32 urlmon.dll, and then click OK.
When you receive the "DllRegisterServer in urlmon.dll succeeded" message, click OK.
Avatar billede junior101 Nybegynder
17. april 2004 - 09:36 #4
Hej med jer
tak for de hurtige svar. I samtlige browsere er pop up killer blevet disablet, ligesom jeg har fjernet programmet til pop up stop, så den skulle være ok. "Maguic" jeg har desværre allerede prøvet dit foreslag uden held. selvfølgeligt har jeg også slettet all tmp Inet filer.. I øvrigt virker det somom, det er en specile type javascript, der har problemer, siden jeg sagtens kan bruge javascript referencer på www.centerbet.com, men ikke på www.betfair.com - har I andre forslag? Det har sandsynligt noget med javascript og popup at gøre, men selvom jeg disabler pop up (eg holder ctrl nede, så kommer der en blank side frem uden indhold på ladbrokes.com)... underligt
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
17. april 2004 - 09:52 #5
Har du blokeret for nogle sider under "Klassificerede websteder" ?
Avatar billede junior101 Nybegynder
17. april 2004 - 09:55 #6
www.ladbrokes.com er ikke blokeret, men kunne den javascript popup der komme være det?
Avatar billede junior101 Nybegynder
17. april 2004 - 09:59 #7
www.ladbrokes.com er blevet tilføjet til mine trusted sites... men det ændrer intet...
Avatar billede magictouch Nybegynder
17. april 2004 - 10:07 #8
Avatar billede junior101 Nybegynder
17. april 2004 - 10:14 #9
Ja... den er på plads... men det virker desværre heller ikke... tror sgu bare jeg skifter bookmaker... det under mig meget at login knappen ved centerbet.com skriver "java script: top.submitForm(document.frmHeader, 'login', preSubmit); og dette virker, men Ladbrokes.com skriver "java script:log_in_out('1',0)" og dette ikke virker...?