Avatar billede x-pander Nybegynder
14. april 2004 - 11:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

NTFS til FAT32

Davs.

Jeg sidder her og skal have konverteret mit filsystem om til NTFS fra FAT32. Jeg blev nødt til at installere win 98 først på disken efter fejl fra XP. Derefter kunne jeg opgradere til win XP. Nu skal jeg så bruge NTFS filsystemet så jeg kan gøre mapper private overfor andre brugere.

Jeg har prøvet "convert c: fs:ntfs" i kommandopromten, men den siger at disken er i brug eler noget. Så kan folk komme med en løsning på problemet? - Alt skal bevares på disken, der skal ike formateres.
Avatar billede mcse_henrik Nybegynder
14. april 2004 - 11:18 #1
du skal genstarte og så går den igang
Avatar billede x-pander Nybegynder
14. april 2004 - 11:20 #2
øhh - jeg sagde nej til den da den spurgte om den skulle planlægges i frygt for at den måske vile formatere eller noget
Avatar billede mcse_henrik Nybegynder
14. april 2004 - 11:22 #3
det gør den ikke.. bare rolig.. har selv gjort det mange gange..
Avatar billede x-pander Nybegynder
14. april 2004 - 11:22 #4
så kører jeg den bare igen og siger den skal starte op efter genstart? - giver dig point hvis det virker...
Avatar billede x-pander Nybegynder
14. april 2004 - 11:32 #5
Yes så virker det - manger tarker