Avatar billede concierge Nybegynder
11. april 2004 - 14:41 Der er 14 kommentarer

Servernedbrud - hjemmeside tabt! Bedste danske webhotel?

Hej!

Jeg har efter anbefaling fra phpbb.com købt serverplads hos canaca.com.

Umiddelbart ser det meget professionelt ud, men deres produkt er ikke helt uden mangler - måske har jeg været uheldig, men jeg kan blot konkludere at der gentagende gange i mit tilfælde har været halve, og uprofessionelle håndteringer af problemer i forbindelse med opsætning og drift af min phpbb side.

Sidst og ikke mindst er det hele endt i et servernedbrud, som desværre har betydet et totalt tab af samtlige data fra min hjemmeside.

Mit spørgsmål til jer - kender i til en stabil og godt supporteret pladsudbyder der understøtter alt hvad man skal bruge for at køre et phpbb forum?

Tak for hjælpen - er lidt desperat for at få uploadet en (desværre) meget gammel backup til en ny og meget gerne dansk udbyder.

Concierge
Avatar billede billen Nybegynder
11. april 2004 - 14:50 #1
hvilket prisleje?
Avatar billede concierge Nybegynder
11. april 2004 - 15:06 #2
Ja, det er naturligvis en relevant information.

Ikke mere end en 100 lap om måneden. Da phpbb forummet kon er en del af en anden hjemmeside som også kommer til at "huse" flash, billeder osv. må der jo også gerne være lidt plads at gøre med. 500 mb er rigeligt.

Concierge
Avatar billede webexp Nybegynder
11. april 2004 - 15:09 #3
jeg har erfaring med wannafind som har nok danmarks meste stabile webhotel med en oppe tid på 100% sidste år så det maå man sige at værer fornuftigt og det koster 59 kr for php for at have den php og mysql som du har behov for og det er o ikke en hel herregård for et godt hotel så kan varmt anbefale dem
Avatar billede webexp Nybegynder
11. april 2004 - 15:12 #4
men der er så kun 100 mb men du kan jo vælge det andet med 200 mb til 99 kr om mdr men det er jo så plus moms
Avatar billede billen Nybegynder
11. april 2004 - 15:28 #5
Jeg har selv prøvet forskellige webhoteller og kan derfor IKKE anbefale DHT og BlueWebHouse.

Lige for tiden bruger jeg surftown, som har kørt stabilt i de tre måneder jeg har været der. Prisen er 29 per måned for 400MB. http://www.surftown.dk
Avatar billede heine112 Nybegynder
11. april 2004 - 17:08 #6
Brug www.pair.com - det er en af de allerstørste i USA.
Avatar billede bacardil Nybegynder
11. april 2004 - 18:29 #7
www.b-one.dk www.d-hosting.dk www.cubehosting.dk -> De billige udbydere hvor du får meget plads for lidt penge. Der skal du selv stå for backup.

www.acomma.com www.dandomain.dk www.scannet.dk -> De dyere webhoteller med mindre plads, men hvor du får mere sikkerhed for dine penge. Mere stabilitet og backup.
Avatar billede cohen Nybegynder
11. april 2004 - 23:45 #8
jeg ville holde igen med surftown, små rygter siger deres økonomi er meget dårlig.
Avatar billede billen Nybegynder
12. april 2004 - 18:53 #9
cohen: Hvor har du hørt det henne?
Avatar billede bacardil Nybegynder
12. april 2004 - 19:01 #10
Et godt gæt kunne være deres offenlige regnskab.
Avatar billede blaatand Nybegynder
13. april 2004 - 21:37 #11
Jeg har prøvet wannafind for et par år siden, de så gode ud på papiret. Jeg fik dog ikke lige læst helt med småt at der er ubegrænset trafik (så længe det ikke lige angår andre overførsler end hjemmesiden...). Wannafind er mest til små firma sites osv, ikke til hosting af filer for sure.

Med mindre at de selvfølgelig har ændret det... men jeg ville lige tjekke det en ekstra gang =)

B-one har jeg hørt skulle køre ok til den pris, selv har jeg web10 som jeg syntes er ok, dog har de lousy support for det meste =/
Avatar billede superbent Nybegynder
14. april 2004 - 02:25 #12
www.csg.dk benytter jeg, har ikke haft problemer med noget endnu.
Avatar billede Aliriza Nybegynder
15. april 2004 - 09:48 #13
Jeg kører selv phpbb på en af mine sites hos www.concor.dk som er en dansk udbyder og det kører glimrende. Måske er det også noget for dig.
Avatar billede scanprod Nybegynder
19. april 2004 - 22:27 #14
skal du have garanteret sikkerhed på stabilitet, service osv., skal du enten vælge: www.hostingsuite.dk el. www.dandomain.dk

De er begge suværene udbydere...