Avatar billede speder Nybegynder
11. april 2004 - 12:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fantastisk MySQL Editor

Hej

Det er egentlig ikke et spørgsmål, men jeg ville bare dele denne her fantastiske Flash-baserede editor med Jer:

http://www.tufat.com/script.php?id_num=7

Den har stort set samme funktionalitet som phpmyadmin og samtidig kan du også definere relationer. Den koster den latterlige pris af 5$

Ps. Jeg har ikke nogen kommerciel interesse i det her, jeg ville bare dele linket med Jer, fordi det er sgu sjældent man støder på noget så effektivt.
Avatar billede clausjul Nybegynder
11. april 2004 - 15:06 #1
Ja, den er sgu kanon!
Avatar billede muddi Praktikant
14. april 2004 - 18:40 #2
Virkelig imponerende ... Jeg synes 30 kr. er billigt!
Avatar billede speder Nybegynder
21. april 2004 - 13:13 #3
Så lukker jeg den igen.
Avatar billede muddi Praktikant
24. april 2004 - 12:39 #4
Du har glemt at acceptere dit svar ;)
Avatar billede lars_d Nybegynder
23. maj 2004 - 12:37 #5
Har prøvet at købe/installere den - og den virker fint, bortset fra et par enkelte ting...

INSERT som TEXT giver ikke mulighed for linieskift i dit input/output fra databasen.

Den er ret langsommelig at arbejde med.

Man SKAL logge på 'manuelt' hver gang.

Om det er features, der kan rettes til ved jeg ikke, men som sådan er jeg ikke heeelt tilfreds med den...
Avatar billede speder Nybegynder
23. maj 2004 - 13:08 #6
Prøv at skriv til ham - jeg rettede tidligere en henvendelse til ham ang. et andet af hans produkter, og han var ret hurtig til at rette det.