Avatar billede ahlqvist Praktikant
06. april 2004 - 09:09 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Indstillinger i Acad

Hej

Jeg ved at man i Acad ved at trykke på sin scroll knap kan rykke rundt på sin tegning men hvor sætter man dette op hvis det ikke virker PT?

På forhånd tak!
Avatar billede kalb Nybegynder
06. april 2004 - 10:15 #1
Enter MBUTTONPAN on the command line.
Enter 0 or 1 as the value (see below).
Press ENTER.
The third' (middle) button or wheel action on a pointing device supports the action defined in the AutoCAD menu (MNU) file.

The third (middle) button or wheel action on a pointing device supports panning by holding and dragging the button or wheel.
Avatar billede kalb Nybegynder
06. april 2004 - 10:26 #2
Note: The type of wheel mouse you have determines what occurs when the wheel is depressed, and this solution might not solve the problem. If this is the case, consult the documentation for the mouse or look on the manufacturers Web site for more information.
Avatar billede kalb Nybegynder
06. april 2004 - 10:29 #3
Som du sikkert ved kan du også trykke p og enter på tastaturet.
Men dette må du gøre hver gang du vil flytte din tegning.
Avatar billede ahlqvist Praktikant
06. april 2004 - 17:08 #4
Mange tak for hjælpen Kalb. Hvis du laver et svare kan du få de 15 point.
Avatar billede kalb Nybegynder
06. april 2004 - 17:10 #5
OK-det var godt at du kunne bruge svaret
Avatar billede kalb Nybegynder
09. juni 2004 - 11:59 #6
har sendt svar