Avatar billede sussemus Nybegynder
01. april 2004 - 13:41 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

opgradering fra 98 til windows xp??

Hvordan gør jeg det....?? Skal jeg slette alt på comp og vil alle mine programmer og det jeg har gemt blive slettet??
MHV Susanne
Avatar billede bartfreak Nybegynder
01. april 2004 - 13:42 #1
stik cdén i og genstart..that´s it..O)
Avatar billede sussemus Nybegynder
01. april 2004 - 13:46 #2
det har jeg gjort, men der er ikke nok diskplads siger den??
Avatar billede bartfreak Nybegynder
01. april 2004 - 13:49 #3
hvor stor er c:..?

Du kan prøve at slette lidt..prøv diskoprydning..?
Avatar billede sussemus Nybegynder
01. april 2004 - 13:51 #4
den er kun 2 gb, jeg har slettet alt hvad jeg kunne, men nej..
Avatar billede hcma Novice
01. april 2004 - 13:54 #5
Avatar billede bartfreak Nybegynder
01. april 2004 - 13:55 #6
nej det er for lidt plads..O/
http://www.eaid.dk/eaid.php?action=vis&id=298

xp, skal mindst ha´ 2,5, og det er stadigikke nok.
Jeg vil andbefale ca. 10 gb.
så hvis du har partition magic, så kan du om partitionere, uden tab af data.
Ellers er der kun en vej..formatere, da jeg forventer at din hd ikke kun er 2 gb.
For hvis, så må du ud at købe en ny..O)
Avatar billede bartfreak Nybegynder
01. april 2004 - 13:56 #7
ps: når/hvis du har installeret xp..husk FIREwall, når du opdatere hos MS.!!!!
Avatar billede sussemus Nybegynder
01. april 2004 - 13:58 #8
jeg har en gammel satan af en computer og den er kun på 2 gb med 64 mb ram, så kan det altså ikke lade sig gøre..??
Avatar billede hcma Novice
01. april 2004 - 13:59 #9
nej
Avatar billede bartfreak Nybegynder
01. april 2004 - 14:05 #10
sorry, man kan godt installere med 64mb ram(men andbefales ikke), men diskpladsen er for lille..
Men du kan få en 80 gb, til ca 500,-??
Avatar billede sussemus Nybegynder
01. april 2004 - 14:07 #11
Øv, ja, det kunne jeg forstå. Men kan jeg sætte den i dette gamle møj?? Jeg har en fujitzu amd-k6 3d processor?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
01. april 2004 - 14:17 #12
ja, hvis du har plads, du kan proppe 4 ide drev i maskinen..(hvis du ikke har et controllerkort)..men før du drøner ud og køber et nyt drev, så check om der er et strømkabel, for ellers skal også bruge en Y-splitter (20,-)

:O)
Avatar billede sussemus Nybegynder
01. april 2004 - 14:27 #13
tak fordi du gider at hjælpe mig.., men alt det du skriver er volapyk for mig, så måske der er næmmere at forklare en forhandler hvordan og hvorledes eller?? Jeg er ikke lige den store haj, kan du forstå :0)
Avatar billede bartfreak Nybegynder
01. april 2004 - 14:32 #14
det er okay...men det er blot lidt surt, at komme hjem med sin nye hd, uden at kunne bruge den..O)
Har selv lige bestilt en ny hd (dog til en ven)..--> http://www.imw.dk/templates/imw-product.asp?ProductGuid=6Y080L0
Avatar billede sussemus Nybegynder
01. april 2004 - 14:36 #15
jeg ved bare ikke lige om jeg kender nogle der kan installere det, men ved du hvor det er bedst at gå hen og hvad det ca vil koste??
Avatar billede bartfreak Nybegynder
01. april 2004 - 14:39 #16
det koster 600,- i timen...og du kender jo mig nu..O)

men det er ikke svært.(2 stik skal i, også en gang fdisk)
Her på siten, vil du kunne få alt den hjælp du skal ha..eaid.dk, har også nogle gode guid´s
Avatar billede sussemus Nybegynder
01. april 2004 - 14:46 #17
Det kigger jeg lige på så... Men tusind tak for hjælpen, måske jeg vender tilbage igen. Det er en fantastisk side til især computerspassere som jeg :0)
Hav det super.