Avatar billede laksefar Nybegynder
30. marts 2004 - 20:52 Der er 10 kommentarer

Bærbar skærmindstillinger

Hvordan ændre jeg farve / lys indstillinger på min bærbar? Jeg har en Vega Pro Z7.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
30. marts 2004 - 20:55 #1
Prøv:
Højreklik på skriverbordet > egenskaber > fanen indstillinger > knappen avanceret
Se om der ikke er noget Display eller Gamma eller ligende..
Avatar billede laksefar Nybegynder
30. marts 2004 - 20:58 #2
Jo, der er en der hedder farve men så snart jeg går væk fra skrivebordet og åbner noget andet, er alt ved det gamle:(
Avatar billede peet-49 Novice
30. marts 2004 - 20:59 #3
Højreklik på skrivebordet-indstillinger
Avatar billede laksefar Nybegynder
30. marts 2004 - 20:59 #4
Det er ATI 9600 Mobility gfx der er i..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
30. marts 2004 - 21:03 #5
Du skal jo klikke på Anvend eller OK :-)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
30. marts 2004 - 21:03 #6
..altså efter at du har justeret den, som du vil ha' den..
Avatar billede rkhdk Nybegynder
30. marts 2004 - 21:05 #7
på min Dell inspiron 8100 der har jeg i BIOS nogle indstillinger der ligesom overskriver dem i windows..

Hvor jeg også kan have forskellige lys indstillinger om den kører på batteri eller strøm..

så hvis den er lav i BIOS er den lav i windows.

Så prøv at kik i BIOS om der ikke skulle være nogle indstillinger der.
Avatar billede laksefar Nybegynder
03. april 2004 - 13:15 #8
Jeg ved det, men indstillingerne virker desværre ikke når jeg gamer:(
Avatar billede snowball Novice
18. april 2004 - 22:36 #9
laksefar: Vi har skrevet 4 beskeder til dig, og du har haft 1 uges karantæne, men alligevel har du ikke gjort som vi har bedt dig om flere gange.

Reager venligst på de beskeder vi sender til dig. Næste skridt er efterhånden deaktivering!

Snowball / CoAdmin
Avatar billede fcs Novice
23. april 2004 - 17:22 #10
Laksefar>> Vores tålmodighed er udløbet. Eftersom du ikke har reageret lukkes din konto.

FCS/Coadmin