Avatar billede laksefar Nybegynder
28. marts 2004 - 20:06 Der er 4 kommentarer

Fra Home til Pro?

Hej! Jeg har Win XP Home og vil gerne høre om jeg kan opgradere den til Pro, uden uden at miste filer?
Avatar billede redzoner Nybegynder
28. marts 2004 - 20:18 #1
Tror jeg ikke for da jeg opgraderede win98 til xp home mistede jeg alt på computeren!

så, nej det tror jeg ikke :)
Avatar billede knudgert Nybegynder
28. marts 2004 - 20:34 #2
Det burde der nu ikke være noget i vejen for, men det vil altid være en god ide at lave backup, af de data som man ikke vil miste, hvis uheldet skulle være ude.

Husk at de begge skal være samme sprogversion.

Men en ren installation vil altid være en fordel.
Avatar billede cp1 Nybegynder
28. marts 2004 - 23:38 #3
hvis du laver en ren installation, og gerne vil gemme bla. post-indstillinger,skrivebords-instillinger etc.. fra den gamle installation ka du bruge "Files and Settings Transfer Wizard" (har engelsk system)du finder den i startmenu-->programmer-->Tilbehør-->Sytemværktøj
har en billed serie liggende her http://firewalker.1go.dk/transfer/index.html ;)
Avatar billede cp1 Nybegynder
07. april 2004 - 10:47 #4
respons ?