Avatar billede redi Nybegynder
28. marts 2004 - 00:13 Der er 1 løsning

Uforståelig, mærkelig VPN fejl?

Hej

Jeg har et problem, som jeg absolut intet forstår af. Håber der er noget at hente her :o)

Det drejer sig om en en zywall 10W, hvortil der forbindes med SSH sentinel. Forbindelsen går fint.

Men når der skal overføres "større" mængder data tager det UTROLIG lang tid, før svaret når frem.

Eksempelvis kører en VNC forbindelse fint, ligesom intranetsider, med max et par linjers HTML modtages fint. Problemet opstår, hvis den webside eller fil skal modtages er bare en anelse større (fx 10 linjers HTML). HTML-siden bliver (som hevedregel) vist, men det kan tage op til 5 minutter.

På forhånd tak.
Avatar billede redi Nybegynder
08. april 2004 - 16:23 #1
Problemet løste sig af "sig selv". Det må være pga. problemer hos klienternes ISP?