Avatar billede weheee Nybegynder
25. marts 2004 - 21:27 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Deling af Stofanet

Hej

Jeg har en Stofanet opkobling...

1 computer har hele tiden kørt med stofa, men nu vil jeg godt have en mere på.
Hvordan deler man forbindelsen uden at skulle købe en router??
Avatar billede arlet Juniormester
25. marts 2004 - 21:28 #1
Du skal købe en router og en familiepakke til 25 kr ekstra om måneden
Avatar billede sukos Juniormester
25. marts 2004 - 21:44 #2
Du kan jo også bruge deling af internet forbindelse.
Men så skal den comp som deler nettet jo køre for at en anden kan komme på.
Avatar billede popsy Novice
25. marts 2004 - 21:48 #3
Eneste lovlige løsning er allerede foreslået af arlet, det er ikke tilladt at dele stofanet medmindre man har familieopkobling. :)
Avatar billede weheee Nybegynder
25. marts 2004 - 23:07 #5
Hvordan slår man "Deling af internet forbindelse" til???
Avatar billede sdn Nybegynder
27. marts 2004 - 12:52 #6
Den mest optimale løsning er helt klart en router løsning. Det koster lidt i anskaffelse men er på sigt eneste holbare løsning da du dermed slipper for at skulle have én PC tændt for blot at udføre router funktionen. Du spare altså på sigt en masse strøm og en masse besværligheder hvis dit styresystem går ned eller bliver ustabilt.

En router af rimelig kvalitet kan købes for ca. 300-400kr. Et godt bud kunne være: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=68262 - den har webinterface, så du skal blot indtaste routerens IP adresse i din browser og efter en kort opsætning af routeren er din internetforbindelse tilgængelig på netværket og dermed alle de PC'er du kunne tænke dig at tilkoble!
Avatar billede 2c Nybegynder
27. marts 2004 - 12:56 #7
Du skal købe fammiliepakken fra stofa. Så slipper du for at købe en router. Når du køber fammiliepakken, kan du købe de ekstra ting du skal bruge hos stofa.
Avatar billede topboy Nybegynder
27. marts 2004 - 12:59 #8
Det er ikke alle der har mulighed for at få en familiepakke, jeg
bruger selv en Router, anbefalet af Stofa.!!!
Avatar billede 2c Nybegynder
27. marts 2004 - 13:00 #9
Hvorfor har du ikke mulighed for en familiepakke ?
Avatar billede sdn Nybegynder
27. marts 2004 - 13:04 #10
Famillie pakken SKAL man ikke købe! Router løsningen er helt OK!
Avatar billede popsy Novice
27. marts 2004 - 16:43 #11
sdn> Du vrøvler! http://www.stofa.dk/showpage.php?conid=29&menuid=57&parentid=4

Tilslutningen må kun anvendes til én pc, med mindre abonnenten har indgået skriftlig aftale med Telia Stofa om en anden tilslutning. Telia Stofa er til enhver tid berettiget til at foretage inspektion af tilslutningen.