Avatar billede secusr Nybegynder
22. marts 2004 - 19:57 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Ide til program

Vi er et firma i opstartsfasen, vi mangler lidt ideer til følgende.

Vi satser på sikkerhed/netværk og servere og kunne derfor godt tænke os at få nogle ideer til noget software vi kunne udvikle.

Det skal helst være noget nyt, som folk der har med sikkerhed/netværk og servere at gøre savner.

Der er ikke rigtig nogle begrænsninger på hvor stort det skal være, selvfølgelig indenfor rimlighedens grænser.
Avatar billede the_legend Nybegynder
22. marts 2004 - 20:05 #1
Jeg kunne godt tænke mig et program som kan holde styr på ALLE dem som er på og aktiviteten på de forskellige, også skal der være ligesom VNC altså så man kan se hvad de laver på deres skærm, også en keylogger. Det er det som jeg bruger på mit netværk og er lidt provo at have 3 forskellige programmer. Så Det er min ide den er så sat i verden men ikke som et program.
Avatar billede secusr Nybegynder
22. marts 2004 - 20:08 #2
Lyder fint. Vi havde selv tænkt på noget som kunne holde styr på alle klienterne også med hensyn til windows update og sådan. Men det er jo meget rart lige at høre hvad folk derude har brug for:)
Avatar billede theprofessor Nybegynder
23. marts 2004 - 18:54 #3
en program, hvor hacker og DOS angreb bliver afsløret, og hvor man kan se IP-nummer
af forbryderen! Den skal køre på alle platforme.....