Avatar billede kreon Nybegynder
22. marts 2004 - 17:32 Der er 15 kommentarer

irreterende popups, hvordan slipper jeg for dem

jeg har her i den senere tid været ekstremt plaget af popup's jeg køre xp home, jeg har været inde og masimere internet kontrollen men det virker ikke , og de er belsastende når jeg laver et elle andet og cpu bliver 10 gange langsommere
Avatar billede viciodk Praktikant
22. marts 2004 - 17:34 #1
Jeg bruger Google Toolbar som har indbygge popup-stopper. Hvis man alligevel gerne have popups et kort øjeblik, klikker man bare på Popup-knappen på værktøjslinjen og så kommer de frem igen.

http://toolbar.google.com/
Avatar billede strych9 Praktikant
22. marts 2004 - 17:36 #2
Du kan prøve at skifte til en bedre browser: Mozilla Firefox på www.mozilla.org
Avatar billede strych9 Praktikant
22. marts 2004 - 17:37 #3
erm, måske jeg skulle nævne at Firefox har popup blocking indbygget.
Avatar billede goose Nybegynder
22. marts 2004 - 17:41 #4
- det har avantbrowseren også, og så genbruger den indstillingerne fra IE :o)
www.avantbroser.com

/Goose
Avatar billede goose Nybegynder
22. marts 2004 - 17:42 #5
Shit, den har ikke indbygget snavekontrol, skulle have været www.avantbrowser.com

/Goose
Avatar billede thesurfer Nybegynder
22. marts 2004 - 17:44 #6
Er det almindelige HTML-sider, eller er det en popup med en OK-knap?
Hvis det er OK-knap, download og kør "DCOMbobulator": http://grc.com/dcom/
Så kan du disable det..

Det gælder for XP PRO, men gælder måske også for HOME..
Avatar billede ironmaiden Nybegynder
22. marts 2004 - 17:48 #7
den ultimative popupkiller kan du finde på panicware.com
Avatar billede kreon Nybegynder
22. marts 2004 - 19:15 #8
google toolbar virker fint, hvordan acceptere man svaret
Avatar billede thesurfer Nybegynder
22. marts 2004 - 19:20 #9
Der er ikke lagt noget svar, som du kan acceptere :-)
viciodk lægger nok snart et svar :-)

Læs "Vejledning til nye brugere af Eksperten.dk": http://expfaq.1go.dk/
Avatar billede thesurfer Nybegynder
22. marts 2004 - 19:20 #10
..for hurtig på aftrækkere :-)

Specielt "Behandling af svar": http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar
Avatar billede viciodk Praktikant
22. marts 2004 - 19:29 #11
Her har du et svar :)
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
23. marts 2004 - 10:26 #12
Gå in på www.download.com og skriv popup killer så kommer der en slags link hvor du kan downloade software.....gratis prøv den, den er god til at slippe for alle de der popups....
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
23. marts 2004 - 10:28 #13
nej du får en direkte link som downloade den når du trykker på linket!! fra williamengbjerg http://download.com.com/3001-7786-10199487.html
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
23. marts 2004 - 10:28 #14
håber det gav dig svar!!
Avatar billede theprofessor Nybegynder
23. marts 2004 - 17:52 #15
prøv "popopkiller" eller evtl. Opera browseren, hvor man kan slå ads fra